Новини

Відкриття сезону

Дорогі та любі глядачі!

Хоча двері театру у час карантину були зачинені, щодня ми розміщували записи наших вистав та заходів online на сайті нашого театру і в соціальних мережах. Судячи з відгуків, вам це було цікаво.

Наші улюблені глядачі, ми завжди працювали і працюємо для вас і заради вас!

Ми скучили за спілкуванням з вами, за щемливою тишею у залі, вашими сльозами, посмішками та оплесками.

Ми починаємо грати наші вистави з 03 вересня 2020 року.

Тому, для тих, хто придбав квитки на вистави нашого театру незадовго до карантину, в період з 12 березня по 30 червня 2020 року, буде можливість замінити їх на ту саму або іншу виставу, яка відбудеться у період з 03 вересня по 30 листопада 2020 року (див. афішу на сайті театру).

З 06 липня 2020 року запрошуємо усіх наших глядачів вирішити питання з обміну квитків.

Для цього вам необхідно обрати виставу, дату, місце у цій же ціновій категорії та залишити попередню заявку за допомогою одного із способів:

- Відділ продажу та бронювання: тел. : (044)-234-42-23, (044)-278-78-21, щодня з 10.00 до 19.00, вихідний – неділя.

- Служба організації та обслуговування глядачів: тел. : (044)-234-90-63, (044)-235-72-29, +38-(095)-650-71-79, +38-(093)-190-07-57, щодня з 10.00 до 19.00, вихідний – неділя.

- Звернутися до кас театру, щодня з 10.00 до 19.00, вихідний – неділя.

Для вас зарезервують вибрані місця та призначать дату візиту до театру для обміну ваших квитків.

Якщо ви купували електронні квитки на сайті театру - для того, щоб скористатися можливістю їх замінити, вам необхідно написати лист на адресу технічної підтримки  або зателефонувати: тел. (044)-235-10-03, щодня з 10.00 до 19.00, вихідний – неділя.

Обмін можливий при наявності оригіналу квитка.

Дякуємо тим, хто готовий нам щиро допомогти, підтримати будь-яким способом!

Дорогі наші глядачі-друзі! До зустрічі!!!

Коментарі:

Юлия
07.07.2020
Здравствуйте! А когда можно будет приобрести билеты на сентябрь? Не заменить, а именно приобрести?
Администратор
07.07.2020
Здравствуйте, Kristina!
По этому вопросу обратитесь в тех поддержку.

Здравствуйте, Наталия!
Запросы по обмену билетов рассматриваються со вчерашнего дня. Письма обрабатываются в течение дня, так как запросов очень много. Ожидайте ответа, в противном случае отправьте запрос повторно или позвоните по указанным выше номерам.
Администратор
07.07.2020
Здравствуйте, Настя!
Это вынужденная мера, так как театр будет заполнять зал зрителями на 50%, во избежание распространения вируса.
Часть этих мест отдается зрителям не посетившим спектакли во время карантина. Если предоставить вам место в другом ряду, в той же ценовой категории, мы ограничим выбор зрителя у которого были куплены места на выбранные места.
настя
07.07.2020
почему нельзя выбрать место в другом ряду в случае обмена?
меня вчера в кассе заставили взять места из того ряда, на который у меня были куплены места на карантин
А Из-за социальной дистанции выбранный места стали хуже(

Ваше утверждение "выбрать места из той же ценовой категории" не соответствует действительности, выбора как такогово нет(

06.07.2020
Здравствуйте! Можно уже обращаться к вам по поводу возврата денежных средств за билеты, купленные онлайн, если замена не интересует?
06.07.2020
Здравствуйте! В течение какого времени ждать ответ на заявку по обмену билетов? Вчера вечером отправила на имейл.
Администратор
06.07.2020
Вітаємо, Наталія!
Квитки треба обміняти на нові місця.
Наталія
06.07.2020
Доброго дня,чи обов'язково треба обміняти квитки на вистави,які мали бути в період карантину, дякую
Администратор
05.07.2020
Исправил
05.07.2020
Добрый день. Какой адрес техподдержки правильный? Первый или второй? Их в информтексте два.

Коментувати

Перед тим як написати коментар, ознайомтесь з правилами сайту.
Увага! Коментарі незареєстрованих користувачів будуть розміщуватися на сайті після перевірки адміністратором.

protect
go_up