Новини

Відкриття сезону

Дорогі та любі глядачі!

Хоча двері театру у час карантину були зачинені, щодня ми розміщували записи наших вистав та заходів online на сайті нашого театру і в соціальних мережах. Судячи з відгуків, вам це було цікаво.

Наші улюблені глядачі, ми завжди працювали і працюємо для вас і заради вас!

Ми скучили за спілкуванням з вами, за щемливою тишею у залі, вашими сльозами, посмішками та оплесками.

Ми починаємо грати наші вистави з 03 вересня 2020 року.

Тому, для тих, хто придбав квитки на вистави нашого театру незадовго до карантину, в період з 12 березня по 30 червня 2020 року, буде можливість замінити їх на ту саму або іншу виставу, яка відбудеться у період з 03 вересня по 30 листопада 2020 року (див. афішу на сайті театру).

З 06 липня 2020 року запрошуємо усіх наших глядачів вирішити питання з обміну квитків.

Для цього вам необхідно обрати виставу, дату, місце у цій же ціновій категорії та залишити попередню заявку за допомогою одного із способів:

- Відділ продажу та бронювання: тел. : (044)-234-42-23, (044)-278-78-21, щодня з 10.00 до 19.00, вихідний – неділя.

- Служба організації та обслуговування глядачів: тел. : (044)-234-90-63, (044)-235-72-29, +38-(095)-650-71-79, +38-(093)-190-07-57, щодня з 10.00 до 19.00, вихідний – неділя.

- Звернутися до кас театру, щодня з 10.00 до 19.00, вихідний – неділя.

Для вас зарезервують вибрані місця та призначать дату візиту до театру для обміну ваших квитків.

Якщо ви купували електронні квитки на сайті театру - для того, щоб скористатися можливістю їх замінити, вам необхідно написати лист на адресу технічної підтримки  або зателефонувати: тел. (044)-235-10-03, щодня з 10.00 до 19.00, вихідний – неділя.

Обмін можливий при наявності оригіналу квитка.

Дякуємо тим, хто готовий нам щиро допомогти, підтримати будь-яким способом!

Дорогі наші глядачі-друзі! До зустрічі!!!

Коментарі:

20.07.2020
Шановна адміністраціє, тоді змініть, будь ласка, форму заяви про повернення коштів, бо там написано, що необхідна саме довідка з банку.
17.07.2020
Уважаемая администрация!
Пересмотрите пожалуйста перечень документов, необходимых для возврата средств за купленные электронные билеты. Из всего списка действительно необходим только сам эл.билет и заявка на возврат с эл.адреса, на который эл.билет был получен. Подтверждение оплаты и 29-ти символьные реквизиты IBAN плательщика вы уже получили при продаже электронного билета. Требование копии документа, удостоверяющего личность, при возврате эл.билета также незаконно.
Если же совсем не хочется делать возврат средств, можно кроме личной подачи заявления в кассу театра, потребовать справку из ЖЭКа. Тогда и у вас все будет также, как очень талантливо высмеивают со сцены актеры театра.
Администратор
16.07.2020
Вітаємо, Анна!
Для повернення коштів необхідні реквізити IBAN, з 29 символів. В багатьох банках ці реквізити можно отримати не виходячи з дому.
16.07.2020
Спасибо большое за оперативную работу по замене билетов. Вечером написала в техподдержку, утром уже были новые билеты. Все пожелания по спектаклям и датам учтены, никаких проблем. Даже сохранены ряды
16.07.2020
Шановна адміністраціє, зверніть, будь ласка, увагу на порядок повернення коштів за квитки. Для повернення коштів, окрім заяви, треба ще прикласти довідку з банку про відкриття рахунку??? Невже недостатньо зазначити реквізити в заяві? Мало того, що треба друкувати/заповнювати заяву, йти з нею в театр, так ще до цього треба витратити час на похід до банку :((
16.07.2020
Добрый день! Телефоны технической поддержки не отвечают. На эл. письмо о возврате купленных электронных билетов не отвечают уже девятый день. Администрация театра будет что-нибудь предпринимать?
Администратор
09.07.2020
Пишите на электронную почту, это самый надежный вариант. Возможны задержки, так как обращений очень много.
Виктория
09.07.2020
Добрый день! В тех.поддержку дозвониться не реально, есть еще варианты возврата электронных билетов?
Администратор
08.07.2020
Здравствуйте, Анна!
По всем вопросам касающимся возврата средств обращайтесь в тех поддержку или по телефонам указанных выше.
Анна
07.07.2020
Добрый вечер ! Раньше вы писали что билеты можно сдать и вернуть деньги если они уже не актуальны. Как обстоят дела на сегодняшний день с возвратом денег за билеты которые были в даты карантина и сейчас не актуальны. ?

Коментувати

Перед тим як написати коментар, ознайомтесь з правилами сайту.
Увага! Коментарі незареєстрованих користувачів будуть розміщуватися на сайті після перевірки адміністратором.

protect
go_up