Новини

Відкриття сезону

Дорогі та любі глядачі!

Хоча двері театру у час карантину були зачинені, щодня ми розміщували записи наших вистав та заходів online на сайті нашого театру і в соціальних мережах. Судячи з відгуків, вам це було цікаво.

Наші улюблені глядачі, ми завжди працювали і працюємо для вас і заради вас!

Ми скучили за спілкуванням з вами, за щемливою тишею у залі, вашими сльозами, посмішками та оплесками.

Ми починаємо грати наші вистави з 03 вересня 2020 року.

Тому, для тих, хто придбав квитки на вистави нашого театру незадовго до карантину, в період з 12 березня по 30 червня 2020 року, буде можливість замінити їх на ту саму або іншу виставу, яка відбудеться у період з 03 вересня по 30 листопада 2020 року (див. афішу на сайті театру).

З 06 липня 2020 року запрошуємо усіх наших глядачів вирішити питання з обміну квитків.

Для цього вам необхідно обрати виставу, дату, місце у цій же ціновій категорії та залишити попередню заявку за допомогою одного із способів:

- Відділ продажу та бронювання: тел. : (044)-234-42-23, (044)-278-78-21, щодня з 10.00 до 19.00, вихідний – неділя.

- Служба організації та обслуговування глядачів: тел. : (044)-234-90-63, (044)-235-72-29, +38-(095)-650-71-79, +38-(093)-190-07-57, щодня з 10.00 до 19.00, вихідний – неділя.

- Звернутися до кас театру, щодня з 10.00 до 19.00, вихідний – неділя.

Для вас зарезервують вибрані місця та призначать дату візиту до театру для обміну ваших квитків.

Якщо ви купували електронні квитки на сайті театру - для того, щоб скористатися можливістю їх замінити, вам необхідно написати лист на адресу технічної підтримки  або зателефонувати: тел. (044)-235-10-03, щодня з 10.00 до 19.00, вихідний – неділя.

Обмін можливий при наявності оригіналу квитка.

Дякуємо тим, хто готовий нам щиро допомогти, підтримати будь-яким способом!

Дорогі наші глядачі-друзі! До зустрічі!!!

Коментарі:

Надежда
24.08.2020
Благодарю Вас за оперативный обмен билетов!
Подскажите, электронные билеты необходимо распечатать или можно показать их на смартфоне?
Благодарю заранее!
Администратор
21.08.2020
Уважаемые зрители!
По вопросам обмена и возврата билетов обращайтесь в техподдержку или по контактам указанных в новости.
В целях Вашей безопасности, мы не рекомендуем размещать информацию о Вашем заказе в комментариях.
Адміністратор
17.08.2020
Здравствуйте, Valeriia!
Обратитесь, пожалуйста, в техподдержку.
Администратор
12.08.2020
Здравствуйте, Виктория!
Вы можете поменять билеты на спектакль, который не состоялся в период карантина, на любой другой спектакль, любой даты, в соответствии с ценовой категорией купленных вами билетов.
Если билеты покупались с нашего сайта позвонит/написать в тех поддержку, если билеты покупались другими вариантами - приходить с распечатанными билетами в кассу театра.
Администратор
12.08.2020
Доброго дня, Зеленчук Катерина!
Зверніться до технічної підтримки.
12.08.2020
Уважаемая администрация, зравствуйте! Виктория. Подскажите пожалуйста, какая процедура обмена в билетов на равноценные места на тот же спектакль?

Администратор
09.08.2020
Здравствуйте, Борис!
Напишите запрос в тех поддержку, или воспользуйтесь контактами указанными выше.
Администратор
05.08.2020
Здравствуйте, Татьяна!
Процедура возврата для всех билетов одинакова.
02.08.2020
Добрый день!
Я не дождалась обмена и купила на сайте билеты на тот же спектакль, который должен был быть в марте, но чуть дороже (другие места).
Могу ли теперь купленные ранее билеты просто сдать в кассу? (покупались в кассе).
Нужно ли приносить подтверждение (электронные билеты на спектакль)?
Олександра
27.07.2020
Абсолютно неприпустимий формат повернення квитків! В різних відділах надають різну інформацію про необхідні документи, окрім цього, ніхто не в змозі чітко сформулювати, які ж саме документи з банку потрібні. Шкода, що "культура" стосується лише вистав, організація - суцільний цензурований совок

Коментувати

Перед тим як написати коментар, ознайомтесь з правилами сайту.
Увага! Коментарі незареєстрованих користувачів будуть розміщуватися на сайті після перевірки адміністратором.

protect
go_up