Новини

Поширені запитання

Останнім часом бронювання та купівля електронних квитків стали дуже популярною послугою на нашому сайті. Зі збільшенням користувачів збільшилася і кількість помилок, що здійснюються при оформленні замовлення.   

Адміністрація театру звертається з переконливим проханням: перед тим, як зробити операцію з купівлею або бронюванням квитків на нашому сайті, ознайомитися з інструкцією щодо використання цієї послуги.

Поширені запитання: 
Я купив (а) електронний квиток, гроші з картки знялися, а лист із підтвердженням не прийшло. Що робити?
Перевірте на вашій пошті папку "СПАМ", дуже часто поштові служби визначають листи з номером замовлення (або електронними квитками) - як небажану пошту. Для уникнення подібних випадків додайте адресу  до списку довірених адрес.

 

Під час оформлення замовлення сталася помилка. Місця, які я вибирав (а), тепер не доступні, вони позначені яскраво-червоним кольором.
Час, що виділяється на оформлення замовлення, становить 30 хв. Протягом цього часу обрані вами місця резервуються на вказаний час. Отже, якщо у вас сталася помилка під час оформлення замовлення, ваші місця залишаються в тимчасовому резерві. Зачекайте 30 хв. і спробуйте знову оформити замовлення з самого початку, резерв повинен знятися автоматично.

 

Відбулася заміна (або відміна ) вистави. Я хочу здати куплений квиток. Як це зробити? 
Якщо ви придбали квиток в театрально-концертних касах Києва, або касі театру, ви можете здати квиток в касі театру до початку вистави. При собі потрібно мати паспорт та чек.
Якщо ви придбали електронний квиток, надішліть запит до служби технічної підтримки: .



У мене виникли проблеми під час оформлення замовлення, жоден із вищевказаних прикладів мені не допоміг. До кого мені звернутися?
З усіх питань продажу, або бронювання електронних квитків звертайтеся до служби технічної підтримки: .

Коментарі:

Юрий
20.10.2020
Добрый день,а когда стоит ожидать начало продажы билетов на декабрьский репертуар?
Администратор
13.10.2020
Здравствуйте, Александр!
Пока никаких официальных документов о запрете работы театра мы не получали.
Соответственно, пока никаких изменений нет. Следите за новостями на нашем сайте.
Александр
13.10.2020
Администратор,добрый день! Состоится ли ближайший спектакль "Актрисе всегда 18" согласно расписанию (17 октября в 12:00) с учетом изменения максимального количества людей в массовых мероприятиях согласно сегодняшнему постановлению Кабинета Министров?
Администратор
10.10.2020
Здравствуйте, Александр!
Все спектакли пройдут согласно расписанию.
Александр
09.10.2020
В связи с тем,что с понедельника Киев опять в оранжевой зоне,будут ли отмены либо переносы спектаклей?
Администратор
05.10.2020
Здравствуйте, Владимир!
Возможно на следующей неделе.
Владимир
05.10.2020
Ув.администратор , а когда будет открыта продажа билетов на ноябрьские спектакли?
Администратор
04.10.2020
Здравствуйте, Виктор!
Учитывая сложившуюся ситуацию с коронавирусом, продажа билетов на декабрь будет открываться не раньше конца октября.
Виктор
04.10.2020
Администратор,такой вопрос : а в скором времени откроется продажа билетов и станет известен репертуар на декабрь? Или это произойдет ближе к ноябрю?
Администратор
10.09.2020
Катерина!
Всегда рады помочь!))

Коментувати

Перед тим як написати коментар, ознайомтесь з правилами сайту.
Увага! Коментарі незареєстрованих користувачів будуть розміщуватися на сайті після перевірки адміністратором.

protect
go_up