Новини

Поширені запитання

Останнім часом бронювання та купівля електронних квитків стали дуже популярною послугою на нашому сайті. Зі збільшенням користувачів збільшилася і кількість помилок, що здійснюються при оформленні замовлення.   

Адміністрація театру звертається з переконливим проханням: перед тим, як зробити операцію з купівлею або бронюванням квитків на нашому сайті, ознайомитися з інструкцією щодо використання цієї послуги.

Поширені запитання: 
Я купив (а) електронний квиток, гроші з картки знялися, а лист із підтвердженням не прийшло. Що робити?
Перевірте на вашій пошті папку "СПАМ", дуже часто поштові служби визначають листи з номером замовлення (або електронними квитками) - як небажану пошту. Для перегляду замовлень онлайн скористайтесь посиланням: Мої квитки, логін для входу - адреса ел. пошти або номер телефону, які були вказані при оформленні замовлення.

 

Під час оформлення замовлення сталася помилка. Місця, які я вибирав (а), тепер не доступні, вони позначені яскраво-червоним кольором.
Час, що виділяється на оформлення замовлення, становить 30 хв. Протягом цього часу обрані вами місця резервуються на вказаний час. Отже, якщо у вас сталася помилка під час оформлення замовлення, ваші місця залишаються в тимчасовому резерві. Зачекайте 30 хв. і спробуйте знову оформити замовлення з самого початку, резерв повинен знятися автоматично.

 

Відбулася заміна (або відміна ) вистави. Я хочу здати куплений квиток. Як це зробити? 
Якщо ви придбали квиток в театрально-концертних касах Києва, або касі театру, ви можете здати квиток в касі театру до початку вистави. При собі потрібно мати паспорт та чек.
Якщо ви придбали електронний квиток, надішліть запит до служби технічної підтримки: .



У мене виникли проблеми під час оформлення замовлення, жоден із вищевказаних прикладів мені не допоміг. До кого мені звернутися?
З усіх питань продажу, або бронювання електронних квитків звертайтеся до служби технічної підтримки: .

Коментарі:

Сергей
30.10.2021
Добрый день, когда будет официальная информация о работе / закрытии театра в условиях красной зоны в Киеве с 1 ноября?
Александр
06.07.2021
Администратор, добрый день! Когда стоит ожидать продажу билетов на октябрьский репертуар?
Адміністратор
23.04.2021
Доброго дня, Галино!
Ознайомтесь з графіком переносів вистав, яку можна знайти на головній сторінці сайту.
21.04.2021
Добрий день таке питання купувала квидки онлай ,а вистави не було із за Карантину .Що робити і куди звертатися повернуть гроші чи перенесуть на наступну виставу???
22.02.2021
доброго дня! Підкажіть, будь ласка, повернути квитки можливо??
Администратор
17.02.2021
Вітаємо, Романе!
Нічого страшного, приходьте на виставу!)
Роман
17.02.2021
Добрий день. Придбав два електронні квитки і помилково в обох квитках відвідувача вказав себе, а має бути інша людина. Це не завадить тій людині потрапити на виставу?
Адміністратор
18.01.2021
Здравствуйте, Дария!
Обратитесь в тех поддержку на странице Контакты.
Дария
18.01.2021
Здравствуйте. Я оплатила билеты, почта пустая. Помогите, пожалуйста их найти. Спам и промоакции-пусто.
Адміністратор
05.01.2021
Доброго дня, Світлана!
Зверніться, будьласка, до технічної підтримки на сторінці Контакти.

Коментувати

Перед тим як написати коментар, ознайомтесь з правилами сайту.
Увага! Коментарі незареєстрованих користувачів будуть розміщуватися на сайті після перевірки адміністратором.

protect
go_up