Новини

Поширені запитання

Останнім часом бронювання та купівля електронних квитків стали дуже популярною послугою на нашому сайті. Зі збільшенням користувачів збільшилася і кількість помилок, що здійснюються при оформленні замовлення.   

Адміністрація театру звертається з переконливим проханням: перед тим, як зробити операцію з купівлею або бронюванням квитків на нашому сайті, ознайомитися з інструкцією щодо використання цієї послуги.

Поширені запитання: 
Я купив (а) електронний квиток, гроші з картки знялися, а лист із підтвердженням не прийшло. Що робити?
Перевірте на вашій пошті папку "СПАМ", дуже часто поштові служби визначають листи з номером замовлення (або електронними квитками) - як небажану пошту. Для уникнення подібних випадків додайте адресу  до списку довірених адрес.

 

Під час оформлення замовлення сталася помилка. Місця, які я вибирав (а), тепер не доступні, вони позначені яскраво-червоним кольором.
Час, що виділяється на оформлення замовлення, становить 30 хв. Протягом цього часу обрані вами місця резервуються на вказаний час. Отже, якщо у вас сталася помилка під час оформлення замовлення, ваші місця залишаються в тимчасовому резерві. Зачекайте 30 хв. і спробуйте знову оформити замовлення з самого початку, резерв повинен знятися автоматично.

 

Відбулася заміна (або відміна ) вистави. Я хочу здати куплений квиток. Як це зробити? 
Якщо ви придбали квиток в театрально-концертних касах Києва, або касі театру, ви можете здати квиток в касі театру до початку вистави. При собі потрібно мати паспорт та чек.
Якщо ви придбали електронний квиток, надішліть запит до служби технічної підтримки: .



У мене виникли проблеми під час оформлення замовлення, жоден із вищевказаних прикладів мені не допоміг. До кого мені звернутися?
З усіх питань продажу, або бронювання електронних квитків звертайтеся до служби технічної підтримки: .

Коментарі:

Адміністратор
18.01.2021
Здравствуйте, Дария!
Обратитесь в тех поддержку на странице Контакты.
Дария
18.01.2021
Здравствуйте. Я оплатила билеты, почта пустая. Помогите, пожалуйста их найти. Спам и промоакции-пусто.
Адміністратор
05.01.2021
Доброго дня, Світлана!
Зверніться, будьласка, до технічної підтримки на сторінці Контакти.
05.01.2021
Доброго дня! Підскажіть будь ласка чому не можливо придбати квитки через інтернет. Після того як ввожу емейл просить номер телефону а далі все стоп.Дякую за відповідь гарного дня.
Адміністратор
12.12.2020
Здравствуйте, Светлана!
Обратитесь в тех поддержку на странице Контакты.
Светлана
12.12.2020
Добрый день,Хочу сдать билеты на 13,2,2020 на спектакль "Бабино Літо" в связи заменой спектакля
Адміністратор
11.12.2020
Доброго дня, Олексій!
На нашому сайті було опубліковано 2 новини: одна в липні, інша в жовтні.

https://rusdram.com.ua/ukr/news_archive/247
https://rusdram.com.ua/ukr/news_archive/251
11.12.2020
Доброго дня. Прошу підказати, де саме на сайті знаходиться інформація про те, що квитки, придбані до/під час карантину, дійсні протягом 5 місяців
Юрий
20.10.2020
Добрый день,а когда стоит ожидать начало продажы билетов на декабрьский репертуар?
Администратор
13.10.2020
Здравствуйте, Александр!
Пока никаких официальных документов о запрете работы театра мы не получали.
Соответственно, пока никаких изменений нет. Следите за новостями на нашем сайте.

Коментувати

Перед тим як написати коментар, ознайомтесь з правилами сайту.
Увага! Коментарі незареєстрованих користувачів будуть розміщуватися на сайті після перевірки адміністратором.

protect
go_up