Вибір події.

Місця та схема залу.

Вартість і наявність квитків.

Первинна авторизація.

Засоби доставки та оплати.

Бронювання квитків ("Забрати в касі").

Терміни бронювання квитків.

Електронний квиток.

Технічна підтримка.

Замовлення квитків за телефоном.

Режим роботи каси театру.

Партнери театру з продажу квитків.

Поширені запитання. (F.A.Q.)

 

Увага! З технічних причин для замовлення та бронювання квитків на нашому сайті ми не рекомендуємо використовувати браузери Internet Explorer 7 і версії нижче.

 

Вибір події:
На сторінці Афіша ви можете вибрати події, які цікавлять вас. Праворуч від назви вистави натисніть кнопку «Купити квиток».


Выбор события на странице "Афиша".

Також ви можете замовити квиток зі сторінки вистави, натиснувши на кнопку «Замовити квиток».  


Заказ на странице спектакля

 

На цій же сторінці ви можете переглянути детальну інформацію про виставу і прочитати відгуки глядачів, які вже були на заході.


Місця та схема залу:
Після натискання на кнопку відкриється схема залу для глядачів, на якій ви можете обрати місця, що вас цікавлять.


Страница заказа билетов

 

Вартість і наявність квитків:
Місця на схемі пофарбовані різними кольорами, кожен колір визначає вартість квитка, ключ-легенда кольоровості знаходиться праворуч від схеми залу. При наведенні курсору на місце з’являється інформація щодо нього, включаючи його вартість. 
Сірий колір місця означає, що це місце вже продано і надалі не має доступу для продажу, або бронювання.


Страница заказа билетов

 

Обрані квитки відразу додаються до кошика і відображають калькуляцію відповідно до їхньої вартості.


Корзина


Первинна авторизація:

Для продовження оформлення замовлення і виключення зловживань мережевими можливостями необхідно здійснити первинну авторизацію.


предварительная авторизация


предварительная авторизация

 

Засоби доставки та сплати:
Далі, система запропонує вам кілька засобів спроб доставки квитків. Виберіть із них найзручніший вас. На даний момент доступні такі варіанти, як "Електронний квиток" і "Отримати в касі".

Розглянемо ці варіанти детальніше далі...

  


Електронний квиток:

 

Електронний квиток у роздрукованому вигляді надає таке ж право на відвідування вистави як і звичайний квиток, куплений в касі театру.

У випадку, якщо ви обрали варіант купівлі електронного квитка, переконайтеся, що у вас достатньо коштів на платіжній картці, і є можливість роздрукувати квиток за допомогою принтера. Для сплати замовлення використовуйте картки «VISA» або «MASTERCARD».


покупка электронного билета


Після натискання на кнопку "Сплатити" відкриється вікно системи прийому платежів. Заповнюйте всі запропоновані поля і дійте згідно із запропонованими на сторінці інструкціям для успішного проведення сплати.

 

покупка электронного билета

 

У разі успішного оформлення замовлення ви побачите вікно з підтвердженням вашого замовлення. 


покупка электронного билета


Також через 5-10 хвилин на вказану вами адресу електронної пошти буде надіслано листа з вкладеними електронними квитками. Зверніть увагу - електронний квиток дає право на відвідування вистави тільки в роздрукованому вигляді! 

Часто поштові служби визначають листи з вкладеними файлами як небажану пошту, не забудьте перевірити папку «СПАМ».


электронный билет


Ваш електронний квиток повинен виглядати, як вказано на зображенні. Роздрукуйте його і пред'явіть білетеру в театрі.


электронный билет


 


Бронювання квитків ("Забрати в касі"):


У випадку, якщо ви збираєтеся зарезервувати квиток із подальшим викупом у касі театру, вам необхідно вибрати варіант «Забрати в касі».


забрать в кассе

У разі успішного оформлення замовлення ви побачите інформацію з підтвердженням і номером вашого замовлення, а також термін, впродовж якого вам необхідно здійснити сплату за нього:   


резервирование билетов

Так само, на вказану вами адресу електронною пошти надійде лист із підтвердженням замовлення. Трапляється, що поштові служби визначають листи, як небажану пошту, тому не забудьте перевірити папку «СПАМ».


резервирование билетов

 

Для отримання замовлення в касі театру вам необхідно буде назвати номер замовлення.

 

Терміни бронювання квитків:
Квитки ви можете забрати в касі театру, назвавши свій номер замовлення протягом строку, зазначеного в замовленні.
Просимо звернути увагу, що бронювання знімається автоматично за 24 години до початку вистави.

 

Технічна підтримка:
Якщо у вас виникли питання, або проблеми із замовленням квитків, звертайтеся в службу технічної підтримки:
тел.: 235-10-03 - щодня з 10 до 18 годин. Вихідні: субота, неділя.

 

Так само ви маєте змогу за допомогою електронної пошти звернутися до системного адміністратора. Він відповість на всі ваші питання, пов'язані із бронюванням та продажем квитків.



Замовлення квитків за телефоном: 
Так само ви зможете замовити квиток, зателефонувавши до служби бронювання і продажу квитків.
Прийом заявок за телефоном: 234-42-23, щодня з 10 до 18 годин, вихідний: неділя.

 

Режим роботи каси театру:
Каса театру працює щодня з 10.00 до 20.00.; 
Адреса театру: вул. Богдана Хмельницького, 5 (ст. метро "Театральна").
тел. 234-42-23.

 

Партнери театру з продажу квитків:
Якщо вам не вдалося замовити квитки на нашому сайті, можете скористатися послугами наших партнерів із продажу квитків.


Карабас  Parter.UA  Show-Ticket  Internet-BILET


Поширені запитання (F.A.Q.):
Я купив (а) електронний квиток, гроші з картки знялися, а лист із підтвердженням не прийшло. Що робити?

Перевірте на вашій пошті папку "СПАМ", дуже часто поштові служби визначають листи з номером замовлення (або електронними квитками) - як небажану пошту. Для уникнення подібних випадків додайте адресу  до списку довірених адрес.

Під час оформлення замовлення сталася помилка. Місця, які я вибирав (а), тепер не доступні, вони позначені яскраво-червоним кольором.

Час, що виділяється на оформлення замовлення, становить 30 хв. Протягом цього часу обрані вами місця резервуються на вказаний час. Отже, якщо у вас сталася помилка під час оформлення замовлення, ваші місця залишаються в тимчасовому резерві. Зачекайте 30 хв. і спробуйте знову оформити замовлення з самого початку, резерв повинен знятися автоматично.

 

Відбулася заміна (або відміна ) вистави. Я хочу здати куплений квиток. Як це зробити? 

Якщо ви придбали квиток в театрально-концертних касах Києва, або касі театру, ви можете здати квиток в касі театру до початку вистави. При собі потрібно мати паспорт та чек.

Якщо ви придбали електронний квиток, надішліть запит до служби технічної підтримки: .


У мене виникли проблеми під час оформлення замовлення, жоден із вищевказаних прикладів мені не допоміг. До кого мені звернутися?

З усіх питань продажу, або бронювання електронних квитків звертайтеся до служби технічної підтримки: .