Саймон Стівенс за романом Марка Хеддона

Загадкове нічне вбивство собаки

Вистава на дві дії.

Тривалість 2 години 15 хв.

Прем'єра: 27 квітня 2018 року

Замовлення квитків

25 липня, четвер (19:00) Купити квиток >>
26 вересня, четвер (19:00) Купити квиток >>
7 жовтня, понеділок (19:00) Купити квиток >>
22 жовтня, вівторок (19:00) Купити квиток >>

Постановка – Кирило Кашліков

Сценографія та костюми  –  Олена Дробна
Звукове рішення вистави  –  Владислав Тененбаум
Візуальне рішення вистави – «Front Pictures»
Хореографія – Ольга Голдис
Відеопроекція – Олексій Рабін, Андрій Рябін, Олександр Шабанов
Сценічна мова – Ганна Гринчак
Помічники режисера – Сергій Литвин, Світлана Роєнко

Переклад з англійської Ганни Іванченко

У виставі звучать композиції: Оlafur Arnalds - So Close, Max Richter - Sarajevo

Олександр КобзарГанна ГринчакНадія Кондратовська, Євген ЩербаньОлександр Кобзар, Євген ЩербаньОлексій Поліщук, Євген ЩербаньГанна Гринчак, Володимир ОсадчийНаталія Доля, Євген ЩербаньОлександр Кобзар, Євген ЩербаньНаталія Доля, Володимир РащукІрина Новак, Володимир ОсадчийГанна Гринчак, Олексій ПоліщукОлександра Єна, Юрій ЯковлєвОлександр Валюк, Максим Нікітін, Тетяна ОстапенкоНаталія Доля, Володимир Ращук

Ця п'єса представлена театру з люб'язного дозволу Warners Bros. Entertainment.

   В основі вистави – роман Марка Хеддона, що давно вже став світовим бестселером.

  Перед Крістофером лежить мертвий сусідський собака. На годиннику – сім хвилин на першу ночі, і хлопчик – головний підозрюваний. Крістофер вирішує знайти вбивцю собаки, не припускаючи, що це розслідування закине його у саме пекло складних та непередбачуваних відносин дорослих і змусить зробити неможливе – змінити звичний хід життя.

  Крістофер Бун має феноменальну пам'ять і добре ставиться до тварин, але не зносить, коли до нього торкаються, і нічого не розуміє у людських емоціях. Він любить червоний колір, місію «Аполлон», Шерлока Холмса та мріє стати математиком.

  Ця історія, в якій детектив переплітається із мелодрамою та комедією, сповнена глибоким драматизмом: не здатний відчувати емоції, підліток з аутизмом допоміг дорослим вирішити непосильне для них завдання – навчитися любити одне одного.

Дійові особи та виконавці:

Крістофер Бун 
Володимир Фетісов
Володимир Фетісов
Володимир Фетісов

артист

 
Євген Щербань
Євген Щербань
Євген Щербань

артист



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
Шивон, вчителька Крістофера 
Ганна Гринчак
Ганна Гринчак
Ганна Гринчак

заслужена артистка України



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
Ед, батько Крістофера 
Олександр Кобзар
Олександр Кобзар
Олександр Кобзар

заслужений артист України



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
Джуді, мати Крістофера 
Наталія Доля
Наталія Доля
Наталія Доля

народна артистка України



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
 
Ірина Новак
Ірина Новак
Ірина Новак

заслужена артистка України

Місіс Александер 
Надія Кондратовська
Надія Кондратовська
Надія Кондратовська

народна артистка України



Наступна вистава
25 липня
 
Наталія Кудрявцева
Наталія Кудрявцева
Наталія Кудрявцева

заслужена артистка України



Наступна вистава
26 вересня
Місіс Ширз 
Олександра Єна
Олександра Єна
Олександра Єна

заслужена артистка України



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
Роджер (містер Ширз) / Черговий сержант 
Володимир Осадчий
Володимир Осадчий
Володимир Осадчий

артист



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
 
Володимир Ращук
Володимир Ращук
Володимир Ращук

артист



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
Місіс Гаскойн, директор школи 
Тетяна Остапенко
Тетяна Остапенко
Тетяна Остапенко

артистка



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
Отець Пітерс 
Володимир Пітеров
Володимир Пітеров
Володимир Пітеров

артист



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
 
Юрій Яковлєв
Юрій Яковлєв
Юрій Яковлєв

артист

Перший поліцейський / Касир  
Олександр Валюк
Олександр Валюк
Олександр Валюк

артист



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
 
Максим Нікітін
Максим Нікітін
Максим Нікітін

заслужений артист України



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
Поліцейський на вокзалі 
Олексій Поліщук
Олексій Поліщук
Олексій Поліщук

заслужений артист України



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
 
Юрій Яковлєв
Юрій Яковлєв
Юрій Яковлєв

артист

Жінка на вулиці / Жінка у потягу 
Ірина Бучко
Ірина Бучко
Ірина Бучко

артистка студії



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
 
Катерина Старюченко
Катерина Старюченко
Катерина Старюченко

артистка студії



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
А також: 
Марія Агапітова
Марія Агапітова
Марія Агапітова

артистка студії



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
 
Пилип Киселев
Пилип Киселев
Пилип Киселев

артист студії



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
 
Олександр Крючков
Олександр Крючков
Олександр Крючков

артист



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
 
Владислав Мелешко
Владислав Мелешко
Владислав Мелешко

артист студії



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
 
Віталій Овчаров
Віталій Овчаров
Віталій Овчаров

артист



Наступна вистава
26 вересня
 
Євгеній Овчаров
Євгеній Овчаров
Євгеній Овчаров

артист студії



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
 
Гелена Сергутіна
Гелена Сергутіна
Гелена Сергутіна

артистка студії



Наступна вистава
25 липня
26 вересня
 
Павло Текучев
Павло Текучев
Павло Текучев

артист студії



Наступна вистава
25 липня
26 вересня

Коментарі:

Неим 25.05.2019
Спектакль замечательный! Сыграно отлично! Одно замечание - взгляд аутиста: он должен быть «скользящим» и ни в коем случае не прямой, глаза в глаза. В любом случае, рекомендую к просмотру.
Оксана 20.05.2019
Лучший спектакль который я видела. Блистательно отыграл свою роль Евгений Щербань.Просто Браво! ДО кончиков пальцев перевоплотился в героя. Такие темы должны подыматься и люди обязаны принимать людей которые не такие как все. После спектакля даже говорить не хотелось. Очень глубоко.Спасибо!
Алена 18.05.2019
Была 17 мая на спектакле. Спектакль на серьезную и важную тему. Спасибо всем за за прекрасный спектакль. Спасибо Евгению Щербаню за прекрасную игру и подаренные эмоции. При просмотре забываешь, что находишься в театре. Также спасибо Наталье Доле и Александру Кобзарю. Нелегко быть родителями особенного ребенка.Все выдержать и сохранить семью, это тяжелый труд. Такие спектакли нужно смотреть,они затрагивают очень важную и серьезную тему. После просмотра спектакля осталось чувство грусти, есть над чем задуматься. Эмоции переполняют.Спасибо любимому театру и актерам, режиссеру и всем кто его создавал за душевный спектакль.Музыкальное оформление спектакля понравилось. БРАВО!!! Рекомендую.
Администратор 10.04.2019
Здравствуйте, Женя!
Названия треков добавлены в описание спектакля.
Женя 09.04.2019
Здравствуйте! Не могли бы вы написать названия саундтреков, которые были использованы во время спектакля? Спасибо.
Надія 29.03.2019
Вітання. Маю потребу висловити свої враження і думки.
Перш за все - величезне дякую акторській майстерності Крістофера - Євгена Щербаня, батьків - Наталії Долі та Олександра Кобзаря. Глядацьке суб'єктивне поділяється, мої враження були сконцентровані на глибокій трагедії розпаду сім'ї, неспроможності представниками сучасного світу віддано кохати ближніх, рідних, та звичайно, трагедії особливості генія (відмінного, інакшого, сконцентрованого водночас на навколишньому і на внутрішньому). Кода, а саме порівняння імені з біблійним персонажем та ствердження свого юнацького Я, тільки ще дужче навіяли думки про "трагедію білої ворони", все ніби говорило - "Він сильний. Він одинокий". Такі алюзії до романтичних концепцій світобачення прорвали всі мої емоційні завіси, викликавши масу болю і співчуття. Це все завдяки неперевершеній грі головного героя, що ніби сам бував діючим чи свідком в таких психоделічних, важких драмах, і так вміло перевтілився в хворобливу дитину. Дякую Вам, дуже дякую.
Але "нема добра бєз худа, худа бєз дабра". Оповім і про те, що негативно відзначилось на сприйнятті. По-перше, мат (особливо в самому початку такий низький, вуличний мат поліцейських нагадав "ліхіє", а не сучасних, грубуватих полісменів. Так і хотілось сказати "Ну ок, ми все розуміємо, це модно зараз і бла, бла, бла... Але можна хоч нормальних матів добрати, а не оцього непотребу російського?"), по-друге, нежива інтонація чтеця (в деяких моментах криклива і ні до чого).
Окремий "капєц" хочеться вписати музичному редактору - як можна так сухо і нечуйно підбирати синтезовані тембри? А нащо була та пісенька? Про що взагалі вона була? На фоні таких яскравих персонажів має звучати музика, що відповідає драмі і характерам, музика має бути без слів. При чому тут слова взагалі? Це театр муз.драми чи шо? Над смислами характерів персонажів була пророблена величезна робота, і зовсім ніякої над музичними характеристиками. Дуже раджу вивести крикливі і недоречні музичні теми, натомість ввести щось із репертуару Арво Пярта, Дьордя Лігеті, Кшиштофа Пендерецького (Трен, сцена плачу, із симфонії пам'яті жертв Хіросіми якнайкраще передала б стан страху Крістофера), Євгена Станковича та інших сучасних, мислячих композиторів (музика яких дійсно тільки покращить сприйняття драми).
Вистава дала про що подумати. Високий акторський рівень має бути в комплексі всього високого з інших сфер. Не послаблюйте планку, а тільки підіймайте її за рахунок довершення.
Дякую
Адміністратор 25.03.2019
Вистава російською мовою.
Марина 25.03.2019
Вистава на українській чи російській мові? Чи у вас все російською?
Адміністратор 13.03.2019
Здравствуйте, Anna!
Уже отвечали на этот вопрос. Поищите ответ в комментариях ниже.
Ninel 12.03.2019
Спектакль - супер! Всім рекомендую. Дякую всім, хто причетний до створення: режисура, актори, світло, звук, костюми, хореографія. Чудово, що є дають дорогу молоді.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | >>> | 

Коментувати.

E-mail: Пароль: Реєстрація Забули пароль?

Перед тим як написати коментар, ознайомтесь з правилами сайту.
Увага! Коментарі незареєстрованих користувачів будуть розміщуватися на сайті після перевірки адміністратором.

Ваше ім'я:
protect