Нуркан Ерпулат, Йенс Хілльє

Шалена кров

Вистава без антракту.
Тривалість 1 год 40 хв.

Прем'єра: 18 квітня 2012 року

Замовлення квитків

23 квітня, вівторок (20:00) Купити квиток >>
15 травня, середа (20:00) Купити квиток >>
26 червня, середа (20:00) Купити квиток >>

Переклад з німецької Алли Рибікової

Режисер - Алла Рибікова
Асистент режисера - Наталія Бурлака
Сценографія - Олексій Вакарчук
Костюми - Валентина Плавун
Музичний керівник проекту - Олександр Шимко
Звукорежисер - Алла Муравська

Кирило ДанчукНаталія ШевченкоАнастасія Дерюгіна, Євген ХрамцовОлександр КрючковАнастасія Дерюгіна, Олександр КрючковВолодимир ФетісовКирило Данчук, Євген ХрамцовЄвген ХрамцовКирило Данчук, Анастасія Дерюгіна, Євген ХрамцовКирило НіколаєвЄлізавета Кузьмічова, Володимир ФетісовНаталія ШевченкоЄлізавета КузьмічоваКирило Ніколаєв, Наталія ШевченкоАнастасія ДерюгінаЄлізавета КузьмічоваАнастасія Дерюгіна, Олександр КрючковНаталія ШевченкоАнастасія Дерюгіна

       П'єса створена авторами на основі фільму "La journée de la jupe" автора Jean-Paul Lilienfeld (Франція)

     Звичайна школа, можливо, десь у Берліні (або в густонаселеній Рурській області Німеччини), в одному з районів компактного проживання мігрантів і постмігрантів зі Сходу. Звичайний клас. Звичайний урок німецької літератури на тему "Твори Фрідріха Шиллера". Звичне тотальне незнання суті предмету - прикмета часу будь-якої звичайної школи в будь-якій країні, - на тлі поведінкової розбещеності учнів, що межує з непристойністю.

     Рутинний хід занять порушує несподівана подія: з сумки одного учня випадає на підлогу зброя. Справжня. Бойова. Вчителька виявляється спритнішою - і зброя потрапляє до її рук, що кардинально змінює хід уроку. Осягнення великих гуманістичних основ європейського мислення відбувається тепер під дулом пістолета. Граючи «Розбійників» Ф. Шиллера, зіпсовані підлітки приміряють на себе ролі лиходіїв і героїв. Повільно, але врешті вони усвідомлюють, що їхній світ - обмежений, агресивний і несправедливий. Однак наприкінці п'єси, коли силою зброї була нав'язана просвіта, один зацькований хлопчисько все ж використовує пістолет, щоб змусити себе любити і поважати. Таким чином, концепція п'єси отримує свій завершений акорд: щоб знайти особисту свободу, необхідно бути відповідальним перед більшістю, але в окремої особистості завжди залишиться бажання знехтувати цієї взаємозалежністю.

     Так, шлях до пізнання істин, як завжди, виявляється важким і гірким.

 Саундтрек до вистави: Fly to Life

 

ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ НЕ МОЛОДШЕ 14-ТИ РОКІВ!

Дійові особи та виконавці:

Вчителька 
Наталія Шевченко
Наталія Шевченко
Наталія Шевченко

заслужена артистка України



Наступна вистава
23 квітня
15 травня
Латіфа 
Єлізавета Кузьмічова
Єлізавета Кузьмічова
Єлізавета Кузьмічова

артистка студії



Наступна вистава
23 квітня
15 травня
Маріам 
Анастасія Дерюгіна
Анастасія Дерюгіна
Анастасія Дерюгіна

артистка



Наступна вистава
23 квітня
15 травня
Мусса 
Олександр Крючков
Олександр Крючков
Олександр Крючков

артист



Наступна вистава
23 квітня
15 травня
Бастіан 
Кирило Данчук
Кирило Данчук
Кирило Данчук

артист студії



Наступна вистава
23 квітня
15 травня
 
Євгеній Овчаров
Євгеній Овчаров
Євгеній Овчаров

артист студії

Хакім 
Володимир Фетісов
Володимир Фетісов
Володимир Фетісов

артист



Наступна вистава
23 квітня
15 травня
Феріт 
Євген Храмцов
Євген Храмцов
Євген Храмцов

артист студії



Наступна вистава
23 квітня
15 травня
Хасан 
Кирило Ніколаєв
Кирило Ніколаєв
Кирило Ніколаєв

артист студії



Наступна вистава
23 квітня
15 травня
Піаніст 
Єгор Горшков
Єгор Горшков
Єгор Горшков

концертмейстер



Наступна вистава
23 квітня
15 травня

Преса про виставу:

Коментарі:

Лора 06.09.2016
Постановка очень сильная. Хотя и не для слабонервных. Первые минут двадцать нужно просто выдержать. И дело не в хамстве, Андрей, а в том, что ЭТО, к сожалению, НАША нынешняя действительность. Не германская, как по сюжету, а наша украинская.

Моя дочь (15 лет) попросила опять купить ей 2 билеты на этот спектакль, идет уже в третий раз - водит подруг. Она не испытывает от происходящего на сцене ни малейшего дискомфорта, ей привычна такая атмосфера - эти жесты, маты, наглость - постоянно происходят в школе.

Театр всегда обнажал пороки общества. И как Вы думаете, не должен ли он привлекать внимание к ЭТОЙ (страшной) проблеме? А привлечь внимание можно только показав реалии во всей красе.
misanthrope 17.07.2016
Боже, какие нежные. Средний палец им показали, за гениталии, видите ли, взялись. На водевильчики ходите, ханжи конченые.

Впечатления от спектакля неоднозначные. Постановка действительно слабая, утрированность игры сперва очень смущает. Так обычно работают сценические ремесленники. Но по мере раскрытия образов это чувство исчезает. Становится очевидно, что это режиссерская прихоть, а актеры как раз весьма достойные. Вообще, "Бешеная кровь" — хороший пример, как должны работать молодые актеры. Что касается темы, пересмотрите лучше оригинальный фильм с Юппер "Последний урок".
Андрій 13.07.2016
Увесь час, що тривав цей спектакль мене не покидала думка, що саме в цей день я знаходжуся на найгіршій виставі свого життя. Найперше, що відштовхує, це те, що вже з перших хвилин "актори" починають показувати fuck глядачам. Це не сучасне мистецтво, яке, начебто, повинне виходити за межі вистави. Це хамство! У вульгарному несмакові немає нічого талановитого. Не хочеться споллерити всі "фішки" цього дійства, але руки актори могли б тримати не лише на своїх геніталіях...
Я зовсім не претендую на об'єктивність, а лише висловлюю своє враження. Хоча, на скільки можна було судити з розмов глядачів після завершення спектаклю, я не одинокий у своїх висновках. Тож, якщо у когось із адекватних землян з'явиться бажання відвідати театр, то спектакль "Шалена кров" — не кращий вибір...
P. S. Я зрозумів, чому ця вистава йде без антракту...
Ольга 15.04.2016
Вистава "Шалена кров" - це витвір мистецтва. Емоційний відгук, що створюють актори в душах глядачів, надзвичайно сильний, гарячий, незабутній. Від імені моїх студентів-медиків та від себе особисто висловлюю вдячність за задоволення, що ми отримали, за прекрасний вечір, за чарівні миті в нашому житті та якісні спогади. Щиро сподіваюсь, що мої майбутні медики будуть виконувати свої обов’язки так само професійно, з натхненням, від душі.
Алекс 25.02.2016
БРАВО !!!! Кирилл Николаев талантливо и неповторимо передал в роль Хасана ОЧЕНЬ Правдоподобно и РЕАЛИСТИЧНО.
Лора 17.01.2016
Я ходила на этот спектакль со своей мамой и двумя детьми-подростками 14 и 15 лет. Так сказать, мы смотрели глазами трёх поколений.
Мама с трудом выдержала первые 20 минут и чуть не ушла, а общее ее впечатление - полтора часа дурдома, но спектакль, конечно, сильный.
Мне было очень неприятно смотреть первые 20 минут, особенно сидя рядом со своими детьми. Но тема, поднятая в спектакле, очень актуальна, а режиссерская и актерская работа - на высшем уровне. Спектакль очень жесткий, но очень качественный.
А теперь самое интересное: моим детям спектакль ОЧЕНЬ понравился! И их ничуть не покоробило пошлое и развратное начало, они сказали, что у них в школе происходит примерно то же самое. И вот от этого я в ужасе. От бесправности учителей и дирекции школы по отношению к распущенным детям. Пособствуя их безнаказанности, мы сами растим жестокую, распущенную, расторможенную во всех смыслах молодежь. И пенять не на кого.
Спасибо за спектакль.
Анатолий 16.01.2016
Вчера ( 15.01) посетил с женой спектакль "Бешеная кровь" ( режиссер А. Рыбикова). Ну что вам сказать, друзья. Художники чувствуют время лучше чем политики. Мне вспоминается статья о этом самом спектакле от апреля 2012 года ( автор О. Бузина, см. http://www.segodnya.ua/blogs/olesbuzinablog/vzhljad-olecja-buziny-kultura-c-pictoletom.htm). Тогда мы, здесь в Украине, еще и не чувствовали что грядет в Европе ( поток миграции, проблемы с мультикультурализмом). А "они" ( писатели, режиссеры) уже интуитивно все это чувствовали, предупреждали, ставили вопросы.
Сам спектакль поставлен очень здорово. Ребята работают от души.На протяжении всего спектакля внимание не ослабевает. Спасибо им за это. Но вышли мы после спектакля с чувством полной безнадежности за наш "европейский выбор" в эпоху конфликта "цивилизаций". И света в конце нашего пути не просматривается.Ни у нас ни у автора. Но в этом и есть позитив. Он состоит в том, что именно нам всем вместе надо напрячься сейчас для актуализации поиска ответа на эти вопросы, которые так замечательно ставит и автор пьесы и коллектив, который представил нам эту проблему в такой драматической форме.
Резюмирую, советуем всем "ищущим" посетить этот спектакль. Особенно молодежи.
А.И.
Ирина 11.12.2015
Вот вообще все неоднозначно!!! Актеры играли хорошо в том смысле, что полностью соответствовали своим персонажам, но спектакль был, скорее, рассчитан на бравурный эпатаж - слишком крикливо, слишком кичливо, слишком неправдоподобно... Уходила из своего любимого театра с ноткой дурного послевкусия:-(((
Олена 28.11.2015
На любителя. мені хотілося піти. Якщо ви не любите, коли актори зі сцени показують середній палець і беруть себе за геніталії, то не йдіть. Актори грають чудово, тема розкривається повністю і для цього необхідно все, що я написала вище. Але не для мене
Дария 20.03.2015
Дуже рада що побачила цю чудову виставу, Наталия Шевченко - просто неперевершена! Постановка сучасна, та все ж про вічні цінності
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 

Коментувати.

E-mail: Пароль: Реєстрація Забули пароль?

Перед тим як написати коментар, ознайомтесь з правилами сайту.
Увага! Коментарі незареєстрованих користувачів будуть розміщуватися на сайті після перевірки адміністратором.

Ваше ім'я:
protect