Відвідування театру на пільгових умовах

Згідно із наказом Міністерства культури України №43 від 30.01.2013 р. «Про реалізацію права соціально незахищених верств населення на відвідування підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства культури України, на пільгових умовах» адміністрація Театру ім. Лесі Українки визначило останній понеділок кожного місяця днем безкоштовного відвідування вистав наступним категоріям глядачів:

 

- інваліди I і II груп;

- діти дошкільного віку (тільки на денні вистави);

- учні середніх спеціальних навчальних закладів;

- студенти вузів;

- військовослужбовці строкової служби;

- пенсіонери;

- ветерани ВВВ;

- учасники бойових дій.

 

Право безкоштовного відвідування вистав надається за наявності вільних місць (непроданих квитків), за пред'явленням документів, які свідчать про приналежність до вказаних категорій громадян.

Видача подібних запрошень здійснюється за годину до початку показу вистави.  

Довідки за тел.: 234-90-63, 235-72-29.

Адміністрація.

 

 

ВИТЯГ

з Положення  про порядок супроводу (надання допомоги) осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення у Державному підприємстві «Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки», затвердженого Наказом Генерального директора –художнього керівника

від 27 червня 2018р. №122

 

 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Порядок супроводу (надання допомоги) (далі – Порядок) осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (далі – Особи, що потребують допомоги) у ДП «Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки» (далі – Театр) розроблено на виконання вимог пункту 2 Указу Президента України від 02 грудня 2017 року № 401/2017 «Про внесення змін до пункту 3 Положення про національний заклад (установу) України» та з урахуванням заходів визначених державними будівельними нормами України “Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення“, Законом України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні“, Конвенцією про права інвалідів з метою забезпечення реалізації державної політики щодо створення безперешкодного життєвого середовища для Осіб, що потребують допомоги на території Театру, забезпечення права таких осіб на безперешкодний доступ до приміщень Театру, зручності та комфортності перебування в Театрі Осіб, що потребують допомоги, створення умов для високоякісного обслуговування персоналом Театру та забезпечення Особам, що потребують допомоги можливості вести незалежний спосіб життя і на рівні зі всіма громадянами приймати участь у громадському, культурному житті суспільства тощо.

 

1.2. Особа з інвалідністю - особа зі стійким розладом функцій організму, що при взаємодії із зовнішнім середовищем може призводити до обмеження її життєдіяльності, внаслідок чого держава зобов'язана створити умови для реалізації нею прав нарівні з іншими громадянами та забезпечити її соціальний захист (згідно Закону України «Про реабілітацію інвалідів в Україні від 06.10.2005 N 2961-IV)

 

1.3. Маломобільні групи населення (МГН) - люди, що відчувають труднощі при самостійному пересуванні, одержанні послуги, необхідної інформації або при орієнтуванні в просторі. До маломобільних груп населення тут віднесені інваліди, люди з тимчасовим порушенням здоров'я, вагітні жінки, люди старшого (похилого) віку, люди з дитячими колясками тощо. (згідно ДБН В.2.2-17:2006 «Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення»).

 

1.4. Цей Порядок визначає дії працівників служби організації та обслуговування глядачів та працівників дільниці сторожової охорони театру щодо забезпечення зручності та комфортності перебування в Театрі Особам, що потребують допомоги, а також створення умов для якісного їх обслуговування працівниками Театру.



3. СУПРОВІД (НАДАННЯ ДОПОМОГИ) ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ІНШИХ МАЛОМОБІЛЬНИХ ГРУП НАСЕЛЕННЯ У ТЕАТРІ ПІД ЧАС НАДАННЯ ЇМ ПОСЛУГ



3.1. Особа, що потребує допомоги, має заздалегідь зв’язатися з адміністратором театру (за телефонами (044)-234-90-63;  (044)-235-72-29) та замовити послугу супроводу (надання допомоги).


3.2. Працівник дільниці сторожової охорони у разі прибуття Особи, що потребує допомоги, повинен негайно доповісти про це чергового адміністратора та надалі виконувати його вказівки щодо забезпечення зручності та комфортності перебування в театрі вищезазначеній Особі.


3.3. Адміністратор театру зобов’язаний у разі одержання інформації про прибуття Особи, що потребує допомоги, з’ясувати мету її візиту. У першочерговому порядку уточнюється, якої допомоги потребує Особа, що потребує допомоги, необхідність супроводу.


3.4. Черговий адміністратор зобов’язаний надати Особі, що потребує допомоги, необхідний супровід (допомогу) та за необхідності залучити помічника.


3.5. Якщо Особа, що потребує допомоги, має намір отримати інформацію про послуги театру та/або придбання квитків, адміністратор театру зобов’язаний проінформувати її або, у разі необхідності, повідомити про це головного адміністратора, який володіє необхідною інформацією.


3.6. Якщо Особа, що потребує допомоги, має намір відвідати виставу театру, вона повинна не раніше ніж за 45 хвилин до початку вистави знаходитись біля центрального входу або у касовому залі театру та за допомогою працівника театру (касира, працівника дільниці сторожової охорони та ін.) зв’язатися з черговим адміністратором.


3.11. Після закінчення візиту Особи, що потребує допомоги, черговий адміністратор організує супровід даної Особи до виходу з театру.


Коментарі:

Адміністратор 22.05.2018
Людмила!
Дети до 5 лет допускаются к просмотру спектакля без предоставления отдельного места для сидения.
С уважением, администратор.
Людмила 21.05.2018
Здравствуйте. До какого возраста вход для ребенка бесплатный (без предоставления отдельного места)? Интересует спектакль "Волшебник изумрудного города".
Ольга Васильевна 08.07.2017
Добрый день. Вчера посетила Ваш театр, большое спасибо за приглашение на спектакль. От постановки получила огромное удовольствие, благодарю молодых артистов за чудесную работу. Но жаль, что без "ложки дегтя" не обходятся такие приглашения.
Мне было очень приятно, что социальная служба моего района впервые пригласила меня по бесплатному билету на спектакль в Ваш театр.Я пришла в приподнятом, праздничном настроении, но увы, мне очень быстро указали на мое место, на мой статус.... К окошку Администратора стояла огромная очередь - это прекрасно, что в этот день театр пригласил на спектакль столько льготников. И вдруг у окошка шум и возмущения моих "коллег по удовольствию". Наших районов нет в СПИСКАХ!!, "отойдите, не мешайте!!!, если ОСТАНУТСЯ!!! свободные места - мы впустим...." Бабушки-дедушки, которые приоделись в самые красивые свои наряды, подкрасили-подкрутили волосики, при помаде и маникюре - сразу все сникли и растерялись.Но вот слышу за спиной голос оптимистки - "это хороший администратор, я его ЗНАЮ!, он нас обязательно ВПУСТИТ!!!"
Прозвенел первый звонок...., я уже готова была уйти, это унижение было выше и сильнее моего желания попасть на спектакль!!!
Но вот вдруг из окошка доносится голос администратора:ДАВАЙТЕ УЖЕ..., кто там ОСТАЛСЯ!!!!. И для всех гамузом - 2-3 ярус на СВОБОДНЫЕ места!!! И выдал одну записку на всех. Вот так, получайте СВОЮ льготу, пока я добрый!!!
Думаете это всё? А НЕТ!!!!
Звенит уже второй звонок, я все еще в предвкушении удовольствия быстро бегу по ступенькам (в моем-то возрасте..., но ведь прозвенел второй звонок!!!)на второй ярус, вхожу, вижу очень много свободных мест и присаживаюсь на ближайшее от входа. ВСЕ, я в ТЕАТРЕ!!! Но не тут то было. За моей спиной раздается очень требовательный голос: ВАШ билет, ваше место? Я объясняю, что администратор сказал: СВОБОДНОЕ место.... И вдруг, как ушат холодной воды: ВЫЙДИТЕ в фойе, и ждите там!!! Когда ВСЕ ЗРИТЕЛИ займут места, перед началом спектакля сядете на ОСТАВШЕЕСЯ! место.
Да, когда уже гас в зале свет меня "пригласили" войти и предложили подставной стул (хотя в свободных мест было огромное множество!!!). Кто-нибудь из ВАС, уважаемые господа, сидел на подставном стуле в ряду кресел? Это было место 23а. Попробуйте!!! Можете однажды пригласить своих бабушку-дедушку и предложить им посидеть на этом месте.
Я получила огромное удовольствие от спектакля, еще раз БОЛЬШОЕ СПАСИБО артистам, режиссеру и всем кто к этому причастен.
А теперь хочу порекомендовать Вашему администратору (или тому, кто за эту социальную программу отвечает) перенять опыт такой же программы в театре им. Франко. Это ведь по расположению выше от Вас на 2-3 квартала, но как-будто бы другая страна. Так вот там, покупая социальный билет за 20 грн., администратор ЛИЧНО в ТВОЙ БИЛЕТ вписывает 2-3-4 ряд партера, для того чтобы этот пенсионер почувствовал ЗАБОТУ о нем, а не унижение. Суть их программы - купив самый дешевый билет на балконе - тебе дают билет на такое место, которое ты со своем нищенской пенсии не можешь себе позволить купить. читати повністю >>
Адміністратор 06.07.2017
Олена!
Отправьте запрос на странице "Контакты".
Олена Велічаюк 05.07.2017
Доброго дня. Ми можна здати лишній електронний білет на 12 липня?
Адміністратор 24.04.2017
Уважаемые зрители!
Вопросы касающиеся посещения театра на льготных условиях, задавайте, пожалуйста, через "обратную связь" на странице "Контакты".
Мы ответим на все интересующие Вас вопросы.

Спасибо за понимание!
Надя 23.06.2015
добрый день,имеют ли право на льготные места владельцы карточки киевлянина?
Юлия Викторовна 09.05.2015
До скольки лет детям на руках у родителей разрешено не покупать билет???? Нам 7 лет, можно со взрослыми без билета посетить спектакль????
Я не льготник. Беспокоюсь за своих соседок-театралок 82 и 84 лет. Спасибо, а насчет свободных мест все-таки поясните. В приказе МК такого нет. А в остальные дни на свободные места выдать пенсионеру приглашение, Вас что убудет, или Жаба давит. Извините. Если бы почтительно относились к моим соседкам, я бы так резко Вас не спрашивал. Берите пример с города-героя Одессы: там ежедневно во всех театрах выдаются за 30 минут приглашения на свободные места.
Администратор 30.03.2015
Уважаемый, Валерий Степанович, для того чтобы бесплатно посетить спектакль, необходимо прийти в театр. Никаких предварительных записей для подобных визитов не существует. Рекомендуем Вам прийти в театр непосредственно перед спектаклем и обратиться к дежурному администратору на месте. Также, можете перед выходом позвонить по номеру 234-90-63 и Вам предоставят актуальную информацию о наличии свободных мест.
1 | 2 | 3 | 

Коментувати.

E-mail: Пароль: Реєстрація Забули пароль?

Перед тим як написати коментар, ознайомтесь з правилами сайту.
Увага! Коментарі незареєстрованих користувачів будуть розміщуватися на сайті після перевірки адміністратором.

Ваше ім'я:
protect