Новини

Поширені запитання

Останнім часом бронювання та купівля електронних квитків стали дуже популярною послугою на нашому сайті. Зі збільшенням користувачів збільшилася і кількість помилок, що здійснюються при оформленні замовлення.   

Адміністрація театру звертається з переконливим проханням: перед тим, як зробити операцію з купівлею або бронюванням квитків на нашому сайті, ознайомитися з інструкцією щодо використання цієї послуги.

Поширені запитання: 
Я купив (а) електронний квиток, гроші з картки знялися, а лист із підтвердженням не прийшло. Що робити?
Перевірте на вашій пошті папку "СПАМ", дуже часто поштові служби визначають листи з номером замовлення (або електронними квитками) - як небажану пошту. Для уникнення подібних випадків додайте адресу  до списку довірених адрес.

 

Під час оформлення замовлення сталася помилка. Місця, які я вибирав (а), тепер не доступні, вони позначені яскраво-червоним кольором.
Час, що виділяється на оформлення замовлення, становить 30 хв. Протягом цього часу обрані вами місця резервуються на вказаний час. Отже, якщо у вас сталася помилка під час оформлення замовлення, ваші місця залишаються в тимчасовому резерві. Зачекайте 30 хв. і спробуйте знову оформити замовлення з самого початку, резерв повинен знятися автоматично.

 

Відбулася заміна (або відміна ) вистави. Я хочу здати куплений квиток. Як це зробити? 
Якщо ви придбали квиток в театрально-концертних касах Києва, або касі театру, ви можете здати квиток в касі театру до початку вистави. При собі потрібно мати паспорт та чек.
Якщо ви придбали електронний квиток, надішліть запит до служби технічної підтримки: .



У мене виникли проблеми під час оформлення замовлення, жоден із вищевказаних прикладів мені не допоміг. До кого мені звернутися?
З усіх питань продажу, або бронювання електронних квитків звертайтеся до служби технічної підтримки: .

Коментарі:

Администратор
13.03.2013
Нет, нельзя, после указанного срока заказ автоматически будет снят и места освободятся для продажи.
Рекомендуем обратиться на адрес ticket@rusdram.com.ua с просьбой о возможности продления резерва.
12.03.2013
я хотела узнать можно ли их забрать после крайнего срока. в течении 16-го марта?
Администратор
12.03.2013
В письме об успешном оформлении резерва указывается крайний срок для выкупа билетов в кассе. То есть в данном случае Вы можете выкупить билеты в любой момент, но до 16 марта 11:33
12.03.2013
я забронировала билеты на Эдит Пиаф: жизнь в розовом цвете на 30 марта. написано, что забрать их я должна 16 марта до 11:33. а могу ли я забрать их в течении дня?
Администратор
19.02.2013
Спектакли театральной компании "Бенюк и Хостикоев" продаются в специальных кассах театра, или на сайте Parter.UA.
Валерия
19.02.2013
ДОбрый день! как у вас заказать билеты на спектакль "Жанна Дарк, ананосированный в Теленеделе, будет у вас идти 28 февраля?
Администратор
05.02.2013
Места расположенные ближе к центру зала считаются самыми удобными, с хорошим обзором. Следовательно цена у них выше.
Не все любят сидеть в первом ряду и смотреть вверх. По этому крайние места и места под сценой дешевле.
Ольга
04.02.2013
добрый вечер, подскажите почему билеты на места в партере второй ряд первое-второе место дешевле чем такие же места, но в четвертом ряду?
Администратор
19.01.2013
Уважаемые, Прушковские!
Билеты можете забрать сегодня в любое время.
По всем вопросам продажи или бронирования электронных билетов обращайтесь в техническую поддержку.
Читайте правила сайта.
Елена
19.01.2013
Мы только что 19.01.13 10:15 заказали билеты на "Семейный ужин"на 20.01.13. Скажите пожалуйста, можем ли мы забрать билеты в районе обеда 14:00-15:00? Очень просим, посколько физически не успеем доехать за 1,5 часа.



С уважением,

Прушковские

Коментувати

Перед тим як написати коментар, ознайомтесь з правилами сайту.
Увага! Коментарі незареєстрованих користувачів будуть розміщуватися на сайті після перевірки адміністратором.

protect
go_up