Новини

Поширені запитання

Останнім часом бронювання та купівля електронних квитків стали дуже популярною послугою на нашому сайті. Зі збільшенням користувачів збільшилася і кількість помилок, що здійснюються при оформленні замовлення.   

Адміністрація театру звертається з переконливим проханням: перед тим, як зробити операцію з купівлею або бронюванням квитків на нашому сайті, ознайомитися з інструкцією щодо використання цієї послуги.

Поширені запитання: 
Я купив (а) електронний квиток, гроші з картки знялися, а лист із підтвердженням не прийшло. Що робити?
Перевірте на вашій пошті папку "СПАМ", дуже часто поштові служби визначають листи з номером замовлення (або електронними квитками) - як небажану пошту. Для уникнення подібних випадків додайте адресу  до списку довірених адрес.

 

Під час оформлення замовлення сталася помилка. Місця, які я вибирав (а), тепер не доступні, вони позначені яскраво-червоним кольором.
Час, що виділяється на оформлення замовлення, становить 30 хв. Протягом цього часу обрані вами місця резервуються на вказаний час. Отже, якщо у вас сталася помилка під час оформлення замовлення, ваші місця залишаються в тимчасовому резерві. Зачекайте 30 хв. і спробуйте знову оформити замовлення з самого початку, резерв повинен знятися автоматично.

 

Відбулася заміна (або відміна ) вистави. Я хочу здати куплений квиток. Як це зробити? 
Якщо ви придбали квиток в театрально-концертних касах Києва, або касі театру, ви можете здати квиток в касі театру до початку вистави. При собі потрібно мати паспорт та чек.
Якщо ви придбали електронний квиток, надішліть запит до служби технічної підтримки: .



У мене виникли проблеми під час оформлення замовлення, жоден із вищевказаних прикладів мені не допоміг. До кого мені звернутися?
З усіх питань продажу, або бронювання електронних квитків звертайтеся до служби технічної підтримки: .

Коментарі:

Администратор
11.09.2014
Юлия, вопрос решен после обращения в службу поддержки
Только что оплатила билеты картой ПриватБанка. Электронные билеты высланы по неправильному адресу.При оформлении заказа указала свой e-mail,почему не выслали эл. билеты на него?
Администратор
31.05.2014
Бронь снимается за сутки до начала спектакля автоматически.
Без імені
31.05.2014
Добрый день. Я забронировала билет на 01.06.14 сегодня в 17-45. Мне написали, мне нужно выкупить их сегодня до 19-00. Я это не могу сделать физически (не успею добраться). Бронь пропадет после наступления этого времеми? И как мне поступить?
Администратор
17.04.2014
Ирина, да, это возможно. Предупредите кассира сразу перед запросом резерва.
17.04.2014
Ирина 17.04.2014

Здравствуйте, я зарезервировала 5 билетов на 21.04.2014г.,но от двух билетов хочу отказаться.Смогу ли я это сделать при выкупе билетов в кассе, т.е. выкупить только 3 билета?
Администратор
08.03.2014
Станислав, требовать паспорт при входе в театр не будут.
08.03.2014
Здравствуйте. Заказал 3 билета на свое имя (в электронных билетах указано мое ФИО). Но хочу подарить эти билеты другим людям. Мне обязательно надо присутствовать с паспортом чтоб их пропустили? Или можно дать им свой паспорт?
Или их пропустят без вопросов?
Администратор
20.02.2014
Валерия!
Вся информация о работе театра размещена на сайте. Следите за новостями.
Валерия
20.02.2014
Здравствуйте,Я купила билеты на 6е марта. Но в связи с последними событиями в стране хочу спросить: будет ли работать театр? И как сдать билеты??

Коментувати

Перед тим як написати коментар, ознайомтесь з правилами сайту.
Увага! Коментарі незареєстрованих користувачів будуть розміщуватися на сайті після перевірки адміністратором.

protect
go_up