Новини

Поширені запитання

Останнім часом бронювання та купівля електронних квитків стали дуже популярною послугою на нашому сайті. Зі збільшенням користувачів збільшилася і кількість помилок, що здійснюються при оформленні замовлення.   

Адміністрація театру звертається з переконливим проханням: перед тим, як зробити операцію з купівлею або бронюванням квитків на нашому сайті, ознайомитися з інструкцією щодо використання цієї послуги.

Поширені запитання: 
Я купив (а) електронний квиток, гроші з картки знялися, а лист із підтвердженням не прийшло. Що робити?
Перевірте на вашій пошті папку "СПАМ", дуже часто поштові служби визначають листи з номером замовлення (або електронними квитками) - як небажану пошту. Для уникнення подібних випадків додайте адресу  до списку довірених адрес.

 

Під час оформлення замовлення сталася помилка. Місця, які я вибирав (а), тепер не доступні, вони позначені яскраво-червоним кольором.
Час, що виділяється на оформлення замовлення, становить 30 хв. Протягом цього часу обрані вами місця резервуються на вказаний час. Отже, якщо у вас сталася помилка під час оформлення замовлення, ваші місця залишаються в тимчасовому резерві. Зачекайте 30 хв. і спробуйте знову оформити замовлення з самого початку, резерв повинен знятися автоматично.

 

Відбулася заміна (або відміна ) вистави. Я хочу здати куплений квиток. Як це зробити? 
Якщо ви придбали квиток в театрально-концертних касах Києва, або касі театру, ви можете здати квиток в касі театру до початку вистави. При собі потрібно мати паспорт та чек.
Якщо ви придбали електронний квиток, надішліть запит до служби технічної підтримки: .



У мене виникли проблеми під час оформлення замовлення, жоден із вищевказаних прикладів мені не допоміг. До кого мені звернутися?
З усіх питань продажу, або бронювання електронних квитків звертайтеся до служби технічної підтримки: .

Коментарі:

Администратор
14.11.2014
Здравствуйте, Вадим!
Обратитесь в службу поддержки.
14.11.2014
Добрый день! Вчера я выбрал билеты на Слишком женатый таксист
21 декабря 2014 г.- купоны 2 яруса, 1 ряд, места 9 и 10.

При оплате произошел сбой. Теперь билеты значаться как забронированные, но у меня нет к ним доступа чтобы повторно попытаться осуществить оплату. Как мне получить доступ к забронированным билетам?

Вадим
Администратор
11.11.2014
Добрый день, Елена.
Все резервы снимаются автоматически за 24 часа до начала спектакля, так что нет, Вы не сможете выкупить свой резерв перед началом спектакля.
Также, всегда при успешном оформлении резерва на почту приходит сообщение, в котором указывается точное время истечения брони.
Тарахтий Елена
09.11.2014
Здраствуйте, могу я выкупить билеты на кассе перед началом спектакля. Я их зарезервировала. И за сколько времени?
Администратор
02.11.2014
Достаточно одного имени.
Без імені
02.11.2014
Здравствуйте,приобрела два билета онлайн на свое имя для себя и подруги,или второй билет надо было оформлять на её имя?
29.10.2014
После того как прошло около часа - бронь пропала и я смог сделать заказ.
29.10.2014
Заказал билеты и выбрал "электронный билет". Хотел оплатить, заполнил все поля, но почему-то оплата не произошла (на телефон никакой пароль не пришел). Но эти места остались забронированными, несмотря на то что уже прошло более полу часа. Можно как-то снять бронь чтобы попробовать их оплатить еще раз?
Администратор
21.09.2014
Геннадий!
Обратитесь в службу тех. поддержки.
Геннадий
20.09.2014
Здравствуйте! Заказывал электронный билет. Указывал электронный адрес p****e@ex.ua и указывал фамилию человека, который будет идти на спектакль. Электронный билет пришел на почту, которую я указывал при регистрации на айте и вместо имени человека идущего на спектакль стоит имя владельца карты

Коментувати

Перед тим як написати коментар, ознайомтесь з правилами сайту.
Увага! Коментарі незареєстрованих користувачів будуть розміщуватися на сайті після перевірки адміністратором.

protect
go_up