Новини

Поширені запитання

Останнім часом бронювання та купівля електронних квитків стали дуже популярною послугою на нашому сайті. Зі збільшенням користувачів збільшилася і кількість помилок, що здійснюються при оформленні замовлення.   

Адміністрація театру звертається з переконливим проханням: перед тим, як зробити операцію з купівлею або бронюванням квитків на нашому сайті, ознайомитися з інструкцією щодо використання цієї послуги.

Поширені запитання: 
Я купив (а) електронний квиток, гроші з картки знялися, а лист із підтвердженням не прийшло. Що робити?
Перевірте на вашій пошті папку "СПАМ", дуже часто поштові служби визначають листи з номером замовлення (або електронними квитками) - як небажану пошту. Для уникнення подібних випадків додайте адресу  до списку довірених адрес.

 

Під час оформлення замовлення сталася помилка. Місця, які я вибирав (а), тепер не доступні, вони позначені яскраво-червоним кольором.
Час, що виділяється на оформлення замовлення, становить 30 хв. Протягом цього часу обрані вами місця резервуються на вказаний час. Отже, якщо у вас сталася помилка під час оформлення замовлення, ваші місця залишаються в тимчасовому резерві. Зачекайте 30 хв. і спробуйте знову оформити замовлення з самого початку, резерв повинен знятися автоматично.

 

Відбулася заміна (або відміна ) вистави. Я хочу здати куплений квиток. Як це зробити? 
Якщо ви придбали квиток в театрально-концертних касах Києва, або касі театру, ви можете здати квиток в касі театру до початку вистави. При собі потрібно мати паспорт та чек.
Якщо ви придбали електронний квиток, надішліть запит до служби технічної підтримки: .



У мене виникли проблеми під час оформлення замовлення, жоден із вищевказаних прикладів мені не допоміг. До кого мені звернутися?
З усіх питань продажу, або бронювання електронних квитків звертайтеся до служби технічної підтримки: .

Коментарі:

Администратор
13.04.2015
Надежда!
обратитесь в тех поддержку.
Надежда
13.04.2015
Добрый день! Забронировала и оплатила билеты на спектакль 14 апреля о Вертинском. Билеты пришли на почту, но почта заглючила и письмо пропало. Можно продублировать билеты?
Спасибо!
Администратор
17.01.2015
Христич Кристина Валерьевна!
Обратитесь в службу тех. поддержки.
Здравствуйте вчера покупала у вас на сайте билеты, пришла только квитанция от оплате, электронных билетов нет.
Администратор
27.11.2014
Диана, просьба по подобным вопросам писать на наш электронный адрес или же звонить по телефону 235-10-03
Диана
27.11.2014
Здравствуйте,
купила билеты онлайн, письмо с подтверждением пришло, но без ссылок на билеты
Администратор
22.11.2014
Юлия!
Проверьте папку с нежелательной почтой (спам). Если письма с номером заказа там нет, обратитесь в тех. поддержку.
Юлия
21.11.2014
Мне не пришел код после того, как я заказала билет...Не могу оплатить и забрать билеты в кассе, подскажите, что делать, где сейчас можно найти этот код?Спасибо.
Администратор
21.11.2014
Олег!
Обратитесь в службу поддержки по эл. почте указанной выше.
21.11.2014
Добрый день. Сегодня сделал заказ, осуществил оплату. Билеты уже более 2-х часов не получены на указанный эл. адрес. Что делать?????

Коментувати

Перед тим як написати коментар, ознайомтесь з правилами сайту.
Увага! Коментарі незареєстрованих користувачів будуть розміщуватися на сайті після перевірки адміністратором.

protect
go_up