Новини

Поширені запитання

Останнім часом бронювання та купівля електронних квитків стали дуже популярною послугою на нашому сайті. Зі збільшенням користувачів збільшилася і кількість помилок, що здійснюються при оформленні замовлення.   

Адміністрація театру звертається з переконливим проханням: перед тим, як зробити операцію з купівлею або бронюванням квитків на нашому сайті, ознайомитися з інструкцією щодо використання цієї послуги.

Поширені запитання: 
Я купив (а) електронний квиток, гроші з картки знялися, а лист із підтвердженням не прийшло. Що робити?
Перевірте на вашій пошті папку "СПАМ", дуже часто поштові служби визначають листи з номером замовлення (або електронними квитками) - як небажану пошту. Для уникнення подібних випадків додайте адресу  до списку довірених адрес.

 

Під час оформлення замовлення сталася помилка. Місця, які я вибирав (а), тепер не доступні, вони позначені яскраво-червоним кольором.
Час, що виділяється на оформлення замовлення, становить 30 хв. Протягом цього часу обрані вами місця резервуються на вказаний час. Отже, якщо у вас сталася помилка під час оформлення замовлення, ваші місця залишаються в тимчасовому резерві. Зачекайте 30 хв. і спробуйте знову оформити замовлення з самого початку, резерв повинен знятися автоматично.

 

Відбулася заміна (або відміна ) вистави. Я хочу здати куплений квиток. Як це зробити? 
Якщо ви придбали квиток в театрально-концертних касах Києва, або касі театру, ви можете здати квиток в касі театру до початку вистави. При собі потрібно мати паспорт та чек.
Якщо ви придбали електронний квиток, надішліть запит до служби технічної підтримки: .



У мене виникли проблеми під час оформлення замовлення, жоден із вищевказаних прикладів мені не допоміг. До кого мені звернутися?
З усіх питань продажу, або бронювання електронних квитків звертайтеся до служби технічної підтримки: .

Коментарі:

Наталья
06.12.2015
Я чистила пошту і удалила листа з квитками.У меня залишився номер заказа із 6 цифр, котрий мені надіслали на телефон. Чи зможу я по цьому номеру забрати квитки в касі?
Администратор
12.11.2015
Если билет куплен в кассе театра, то Вам необходимо взять с собой билет, кассовый чек и паспорт для оформления заявления на возврат средств, если билет куплен не в кассах театра - то необходимо обращаться только к продавцу билета.
Администратор
12.11.2015
Добрый день, Дмитрий.
Первым делом хотели бы обратить Ваше внимание на такую информацию:
при покупке билетов онлайн, Вы наверняка обратили внимание и ознакомились с условиями покупки билетов онлайн (ссылка под кнопкой "Оплатить" http://www.rusdram.com.ua/images/Screenshot.png), в которых указано - "Приобретенные билеты возврату не подлежат. Деньги за билеты могут быть возвращены организатором мероприятия только в случае отмены (переноса) мероприятия", начиная оплату заказа, Вы соглашаетесь с данными условиями. Поэтому если спектакль не отменен или не перенесен возврат денежных средств не производится.
Дмитрий
11.11.2015
Добрый день
Простите, автозамена. Да - возможно ли сдать билет в день спектакля ?
Спасибо
Администратор
11.11.2015
Дмитрий!
Уточните вопрос. Что означает сидеть? Может вы имели ввиду сдать?
Дмитрий
10.11.2015
Добрый день.
Подобного вопроса не нашёл, по этому:
Я купил два билета на спектакль, но пойти не получается
Могу ли я их сидеть в день спектакля.
Спасибо
Администратор
05.07.2015
Здравствуйте, Анастасия!
Купонами называются центральные места в 1-ом и 2-ом ярусах. Они продаются в кассе театра как и все места в зале.

План зала:
http://www.rusdram.com.ua/plan-zalov/main_stage.html
Анастасия
03.07.2015
Здравствуйте,хотела бы узнать что значит места в зале " купоны"? И можно ли купить эти места не имея купонов?
Администратор
25.04.2015
Елена!
После совершения оплаты, Вам на электронную почту придёт письмо с электронным билетом, который вы можете распечатать находясь в любом городе.
Данный документ даёт право пройти на выбранный Вами спектакль.
25.04.2015
Подскажите,пожалуйста, если я куплю билеты через Ваш сервис,за месяц. Оплачу с банковской карточки. Но я нахожусь в другом городе. И приеду в Киев за 2-3 дня до спектакля. Как я смогу получить билет на руки? И буду билеты меня ждать месяц?

Коментувати

Перед тим як написати коментар, ознайомтесь з правилами сайту.
Увага! Коментарі незареєстрованих користувачів будуть розміщуватися на сайті після перевірки адміністратором.

protect
go_up