Новини

Поширені запитання

Останнім часом бронювання та купівля електронних квитків стали дуже популярною послугою на нашому сайті. Зі збільшенням користувачів збільшилася і кількість помилок, що здійснюються при оформленні замовлення.   

Адміністрація театру звертається з переконливим проханням: перед тим, як зробити операцію з купівлею або бронюванням квитків на нашому сайті, ознайомитися з інструкцією щодо використання цієї послуги.

Поширені запитання: 
Я купив (а) електронний квиток, гроші з картки знялися, а лист із підтвердженням не прийшло. Що робити?
Перевірте на вашій пошті папку "СПАМ", дуже часто поштові служби визначають листи з номером замовлення (або електронними квитками) - як небажану пошту. Для уникнення подібних випадків додайте адресу  до списку довірених адрес.

 

Під час оформлення замовлення сталася помилка. Місця, які я вибирав (а), тепер не доступні, вони позначені яскраво-червоним кольором.
Час, що виділяється на оформлення замовлення, становить 30 хв. Протягом цього часу обрані вами місця резервуються на вказаний час. Отже, якщо у вас сталася помилка під час оформлення замовлення, ваші місця залишаються в тимчасовому резерві. Зачекайте 30 хв. і спробуйте знову оформити замовлення з самого початку, резерв повинен знятися автоматично.

 

Відбулася заміна (або відміна ) вистави. Я хочу здати куплений квиток. Як це зробити? 
Якщо ви придбали квиток в театрально-концертних касах Києва, або касі театру, ви можете здати квиток в касі театру до початку вистави. При собі потрібно мати паспорт та чек.
Якщо ви придбали електронний квиток, надішліть запит до служби технічної підтримки: .



У мене виникли проблеми під час оформлення замовлення, жоден із вищевказаних прикладів мені не допоміг. До кого мені звернутися?
З усіх питань продажу, або бронювання електронних квитків звертайтеся до служби технічної підтримки: .

Коментарі:

Виктория
13.11.2017
Здравствуйте! Пдскажите как быть. Мне брат подарил билет на концерт, а я его не понятгым для меня образом потеряла(((возможно ли как то его восстановить?Спасибо
Администратор
10.05.2017
Добрый день. Нет, необходимо самостоятельно распечатать билет.
Электронный билет необходимо предъявлять в распечатанном виде. Иногда получается считать штрих-код с экрана мобильного устройства, но это зависит от устройства. В любом случае рекомендуем распечатать билет перед приходом в театр иначе могут возникнуть сложности с проходом на спектакль и Вас могут не пустить.
08.05.2017
Доброго дня. У вашому театрі є можливість роздрукувати куплений на виставу електронний квиток?
Администратор
23.02.2017
Добрый день, Леся.
Льготных цен в театре нету как и других скидок. Посещение театра на льготных условиях описано на данной страничке - http://rusdram.com.ua/rus/news/138
Других льготных условий не предусмотрено.
Леся
20.02.2017
Добрый день. Я инвалид 2 гуппы. Скажите, пожалуйста, могу ли я купить по льготной цене билет на любой спектакль, и в любой день? Или только в последний понедельник месяца?
Администратор
30.03.2016
Владимир, добрый день!
Возврат денежных средств возможен только в случае замены или переноса спектакля об этом написано на обратной стороне билетов. В любом случае Вам необходимо обратиться в кассу, в которой покупались билеты, не забудьте взять с собой паспорт, кассовый чек и билеты.
28.03.2016
Добрый день. Купил билеты в кассе театра, но пойти не получается. До спектакля ещё больше двух недель(14.04.2016), можно ли провести возврат билетов?
Администратор
11.03.2016
Ирина, добрый день.
Нет, не возможно.
Подробную информацию уточняйте в кассах театра или в отделе продаж по телефону 234-42-23.
Ирина
09.03.2016
Здравствуйте, возможно поменять билет на другой спектакль?
Администратор
07.12.2015
Добрый день, Наталья.
По всем вопросам связанным с покупкой электронных билетов обращайтесь на почту технической поддержки (адрес указан выше) или по телефону 235-10-03. В вашем случае опишите в письме проблему и сообщите все известные данные по заказу (дата и время покупки, спектакль, места, номер заказа, эмейл или телефон, на который производился заказ, и т.п.) - и Вам обязательно помогут восстановить утраченные билеты.

Коментувати

Перед тим як написати коментар, ознайомтесь з правилами сайту.
Увага! Коментарі незареєстрованих користувачів будуть розміщуватися на сайті після перевірки адміністратором.

protect
go_up