Поширені запитання

   Останнім часом бронювання та купівля електронних квитків стали дуже популярною послугою на нашому сайті. Зі збільшенням користувачів збільшилася і кількість помилок, що здійснюються при оформленні замовлення.   

   Адміністрація театру звертається з переконливим проханням: перед тим, як зробити операцію з купівлею або бронюванням квитків на нашому сайті, ознайомитися з інструкцією щодо використання цієї послуги.

 

 

Поширені запитання: 

Я купив (а) електронний квиток, гроші з картки знялися, а лист із підтвердженням не прийшло. Що робити?

Перевірте на вашій пошті папку "СПАМ", дуже часто поштові служби визначають листи з номером замовлення (або електронними квитками) - як небажану пошту. Для уникнення подібних випадків додайте адресу  до списку довірених адрес.


Під час оформлення замовлення сталася помилка. Місця, які я вибирав (а), тепер не доступні, вони позначені яскраво-червоним кольором.

Час, що виділяється на оформлення замовлення, становить 30 хв. Протягом цього часу обрані вами місця резервуються на вказаний час. Отже, якщо у вас сталася помилка під час оформлення замовлення, ваші місця залишаються в тимчасовому резерві. Зачекайте 30 хв. і спробуйте знову оформити замовлення з самого початку, резерв повинен знятися автоматично.

 

Відбулася заміна (або відміна ) вистави. Я хочу здати куплений квиток. Як це зробити? 

Якщо ви придбали квиток в театрально-концертних касах Києва, або касі театру, ви можете здати квиток в касі театру до початку вистави. При собі потрібно мати паспорт та чек.

Якщо ви придбали електронний квиток, надішліть запит до служби технічної підтримки: .



У мене виникли проблеми під час оформлення замовлення, жоден із вищевказаних прикладів мені не допоміг. До кого мені звернутися?

З усіх питань продажу, або бронювання електронних квитків звертайтеся до служби технічної підтримки: .


Коментарі:

Администратор 30.03.2016
Владимир, добрый день!
Возврат денежных средств возможен только в случае замены или переноса спектакля об этом написано на обратной стороне билетов. В любом случае Вам необходимо обратиться в кассу, в которой покупались билеты, не забудьте взять с собой паспорт, кассовый чек и билеты.
Владимир 28.03.2016
Добрый день. Купил билеты в кассе театра, но пойти не получается. До спектакля ещё больше двух недель(14.04.2016), можно ли провести возврат билетов?
Администратор 11.03.2016
Ирина, добрый день.
Нет, не возможно.
Подробную информацию уточняйте в кассах театра или в отделе продаж по телефону 234-42-23.
Ирина 09.03.2016
Здравствуйте, возможно поменять билет на другой спектакль?
Администратор 07.12.2015
Добрый день, Наталья.
По всем вопросам связанным с покупкой электронных билетов обращайтесь на почту технической поддержки (адрес указан выше) или по телефону 235-10-03. В вашем случае опишите в письме проблему и сообщите все известные данные по заказу (дата и время покупки, спектакль, места, номер заказа, эмейл или телефон, на который производился заказ, и т.п.) - и Вам обязательно помогут восстановить утраченные билеты.
Наталья 06.12.2015
Я чистила пошту і удалила листа з квитками.У меня залишився номер заказа із 6 цифр, котрий мені надіслали на телефон. Чи зможу я по цьому номеру забрати квитки в касі?
Администратор 12.11.2015
Если билет куплен в кассе театра, то Вам необходимо взять с собой билет, кассовый чек и паспорт для оформления заявления на возврат средств, если билет куплен не в кассах театра - то необходимо обращаться только к продавцу билета.
Администратор 12.11.2015
Добрый день, Дмитрий.
Первым делом хотели бы обратить Ваше внимание на такую информацию:
при покупке билетов онлайн, Вы наверняка обратили внимание и ознакомились с условиями покупки билетов онлайн (ссылка под кнопкой "Оплатить" http://www.rusdram.com.ua/images/Screenshot.png), в которых указано - "Приобретенные билеты возврату не подлежат. Деньги за билеты могут быть возвращены организатором мероприятия только в случае отмены (переноса) мероприятия", начиная оплату заказа, Вы соглашаетесь с данными условиями. Поэтому если спектакль не отменен или не перенесен возврат денежных средств не производится.
Дмитрий 11.11.2015
Добрый день
Простите, автозамена. Да - возможно ли сдать билет в день спектакля ?
Спасибо
Администратор 11.11.2015
Дмитрий!
Уточните вопрос. Что означает сидеть? Может вы имели ввиду сдать?
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | >>> | 

Коментувати.

E-mail: Пароль: Реєстрація Забули пароль?

Перед тим як написати коментар, ознайомтесь з правилами сайту.
Увага! Коментарі незареєстрованих користувачів будуть розміщуватися на сайті після перевірки адміністратором.

Ваше ім'я:
protect