Учаснику запиту цінових пропозицій

на закупівлю обладнання

код 27.12.3 (31682000-0),

пульт керування світлом

(за списком)

20.05.2016 №230

 

Запрошення  учасникам

 

Державне підприємство «Національний  академічний театр російської драми імені Лесі Українки» планує у 2016 році (червні-грудень) закупити пульт керування світлом, код 27.12.3 за ДК 016:2010 (31682000-0 за ДК 021:2015), за процедурою запиту цінових пропозицій у відповідності до статті 36 Закону «Про здійснення державних закупівель».

З метою додержання вимог Закону надсилаємо Вам запит цінових пропозицій та просимо надати цінову пропозицію на зазначену продукцію у відповідності до наведеного в Додатку 1 опису продукції за формою (Додаток 2) з урахуванням вимог, зазначених  у нашому запиті (Додаток 3) та переліку необхідних документів, наведених у Додатку 4. 

Пропозиції просимо надати  до 11-00  01 червня 2016 р. особисто або поштою. Відкриття пропозицій відбудеться 01 червня 2016 р. об 11-30 за адресою вул. Пушкінська, 17, у каб. 53.

Додатково інформуємо, що ціни мають бути зазначені з урахуванням витрат на  виготовлення відповідного виробу, доставки товару за адресою замовника, а також податків, зборів та обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені.  Також у разі наявності імпортної складової  у вартості товару просимо надати розрахунок ціни на запропоновану продукцію. Усі інші умови юридичних взаємовідносин узгоджуються при підписанні договору згідно з чинним законодавством та цим листом.

Цінову пропозицію просимо надати у письмовій формі згідно з додатком 2 за підписом уповноваженого керівника, прошиту, пронумеровану у запечатаному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки  учасника процедури закупівлі (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) . На конверті просимо зазначити повне найменування і місцезнаходження Замовника; назву предмета закупівлі відповідно до Запиту цінових пропозицій; повне найменування Учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), номер телефону, телефаксу та електронної адреси (за наявності), а також ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер);  зазначення ПІБ контактної особи та її телефон. Конверт просимо промаркірувати: «Не відкривати до початку розкриття Цінових пропозицій» (або вказати дату та час розкриття)

Якщо конверт не запечатаний або не промаркірований у відповідності з вищенаведеними вимогами, Замовник не несе відповідальності за неправильне або передчасне відкриття Цінової пропозиції. 

Будемо вдячні за відповідь на наше звернення.

Додаток 1 -  технічне завдання (специфікація) на 1 арк.,

Додаток 2 -  форма пропозиції  на 1 арк.,

Додаток 3 -  запит цінових пропозицій на 1 арк.

Додаток 4 – перелік необхідних документів, які додаються до складу пропозиції.

 

З повагою,

Заступник генерального директора                                                   Б.Й.Рябін 

 

 

Додаток 1 до листа №230

від 20.05.2016 р.

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (специфікація)

 

Переможець торгів протягом червня-серпня 2016 року зобов’язується продати Театру за безготівковим розрахунком такий Товар: Пульт керування світлом Compulite Vector Violet

Технічні вимоги:

1. 12 DMX виходів (4-ри вбудованих і 8 через Ethernet ePort). 

2. До 201 активного контролера.

3. 100 мм А / В кросфейдер в театральному стилі.

4. 20 фейдерів відтворення.

5. 20 контролерів Q –клавішах.

6. Підтримка два типи синтаксису Enter або Action.

7. Два режиму роботи Tracking або Traditional Compulite.

8. Розширені можливості програмування кольорів в режимі CMY/RGB.

9. Можливість вибору кольору і трафарету дотиком.

10. Мультимедійні можливості.

11. Можливість прикріплення до шоу файлів зображення, аудіо та тексту.

12. Імпорт шоу файлів з пультів серії 4 D і  Повноцінне резервування інформації.

13. Підтримка протоколів Compulite VC's, ACN, Artnet.

14. Спеціальне програмне забезпечення для PC, що дозволяє створювати програми поза пультом.

15. 2-х стороння сумісність з візуалізаторами.

16. Повна сумісність і імпорт іконок медіа файлів з серверів Green Hippo Catalyst ArKaos.

17. 7-ми дюймовий сенсорний дисплей для програмування шоу.

18. Спеціальне колесо для регулювання інтенсивності з натисканням.

19. 5-ть коліс N- кодеров з перемиканням між бібліотеками INTENSITY, POSITION, COLOR, BEAM, IMAGE, SHAPE, EFFECTS, TIMING, PALETTE, TRACKING GENERAL.

20. Трек болл з підсвічуванням для регулювання параметрів X і Y і навігацією по Windows I та клавіша блокування X і Y з підсвічуванням.

21. Фейдер гранд майстер з підсвічуванням кнопки блекаут.

22. Кнопки Select, Go, GOTO, Hold and Bac.

23. Клавіші контролерів відтворення Select, Go, Hold / Back and Flash.

24. Налаштування всіх функцій клавіш бути зміненою.

25. 20 контролерів Q -клавішах з 3-х кольоровим індикатором стану.

26. Індикатор режиму відтворення з клавішами управління.

27. Клавіша BEAT, RATE для управління відтворенням.

28. Спеціальна клавіша SNAP GO.

29. Входи і виходи (4 DMX-512 output ports (RDM ready) 1 DMX-512 input, 2 Ethernet ports 1GB, 6 USB ports, Archive: DVD / CD-RW, USB, 2 RS-232 ports, Midi In /Out/ Thru (Time code, Show control, Notes, Macros), SMPTE LTC XLR Combi audio input (balanced/unbalanced), Audio In/ Out/ Mic, Desk light).

30. Порт для підключення додаткових моніторів DVI і VGA.

31. Напруга живлення 100-240VAC 47-63Hz.

32. Клавіша Power On/Off switch.

 

При поставці переможець разом з обладнанням надає технічну (супроводжувальну) документацію українською (російською) мовою. 

Придбання обладнання здійснюється з метою поповнення існуючого в Театрі переліку пультів керування світлом для забезпечення взаємозаміни при непередбачених ситуаціях під час вистав.

Учасник має право запропонувати обладнання, еквівалентне наведеному (з еквівалентними технічними характеристиками). Разом з цим необхідно надати Таблицю відповідності технічних характеристик та лист-зобов’язання стосовно забезпечення Учасником – Переможецем (Постачальником) проведення безкоштовного навчання роботі із запропонованим обладнанням для працівників Театру.

Звертаємо вашу увагу, що в Театрі трапляються стрибки напруги живлення, тому запропоноване обладнання повинне працювати при робочому живленні 230 В.

 

 

Додаток № 2 до листа №230

від 20.05.2016 р.

Цінова пропозиція

Від: _____________________________________________________________

Кому: ДП «Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки», вул. Б. Хмельницького, 5, м. Київ, 01001.

Предмет закупівлі: пульт керування світлом, код 27.12.3 за ДК 016:2010 (31682000-0  за ДК 021:2015).

Вивчивши запрошення учасникам процедури запиту цінових пропозицій, одержання якого цим засвідчується, ми, що нижче підписалися, приймаємо та погоджуємось з усіма умовами процедури закупівлі та пропонуємо надати у 2016 році такий Товар  відповідно до запиту Театру  на загальну суму без ПДВ___________________________  (сума прописом)  гривень, ПДВ __________:

Загальна ціна пропозиції з ПДВ ___________________________(сума прописом) гривень

Назва товару

Вартість без ПДВ, тис. грн.

Вартість з ПДВ, тис. грн.

 

 

 

Ми зобов'язуємось у випадку акцепту нашої цінової пропозиції виконувати замовлення та постачати необхідну продукцію відповідно до умов, зазначених у запрошенні.

Ми згодні дотримуватись положень дійсної цінової пропозиції протягом 120 днів, починаючи з дати, установленої, як день розкриття цінових пропозицій. Ця цінова  пропозиція буде залишатися обов’язковою для нас і може бути прийнята в будь-який момент до закінчення зазначеного періоду.

До того часу, поки не буде підписано офіційного Договору про закупівлю, наша цінова пропозиція з Вашим письмовим акцептом будуть вважатися такими, що мають силу Договору між нами.

 

Датовано “___” ________________ 2016 р.

 

 Керівник_________    МП*       ___________       __________

[Посада]                       [Підпис]                       ПІБ          

 *  -  не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством

 

 

 

Додаток 3 до листа №230

від 20.05.2016 р.

ЗАПИТ  ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

1. Замовник.

     1.1. Найменування: ДП «Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки»

     1.2. Код за ЄДРПОУ: 02224548.

     1.3. Місцезнаходження: вул. Б.Хмельницького, 5, м. Київ, 01001.

     1.4. Реєстраційний рахунок замовника: № 26001000027001 у ПАТ “Укрсоцбанк”, вул. Саксаганського, 14, м. Київ, 01033, Старокиївське відділення м. Києва, код банку 300023.

     1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, електронна адреса): Даниленко О.П., начальник служби, вул. Пушкінська 17, м. Київ, 044-288-31-99, odanylenko@ukr.net

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 400000 грн. (чотириста тисяч гривень, 00 коп.)

3. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.rusdram.com.ua.

4. Інформація про предмет закупівлі.

4.1. Найменування предмета закупівлі: код 27.12.3 (31682000-0, пульт керування світлом).

4.2. Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: пульт керування світлом - 1 од., технічні та інші параметри викладені у додатку 1 до листа.

4.3. Місце поставки товарів або надання послуг: м. Київ,
вул.Б.Хмельницького, 5.

4.4. Строк поставки товарів або надання послуг: червень-серпень 2016 року.

5. Основні умови договору: відповідно до статті 40 Закону України «Про здійснення державних закупівель».

6. Строк дії цінових пропозицій: 120 днів.

7. Подання цінових пропозицій.

7.1. Місце та спосіб подання: м. Київ, вул. Пушкінська, 17, каб. 68,
вн.тел.40-73, особисто або поштою.

7.2. Строк: 01.06.2016 до 11:00. 

8. Розкриття цінових пропозицій.

8.1. Місце: м. Київ, вул. Пушкінська, 17,  каб. 53.

8.2. Дата: 01.06.2016

8.3. Час: 11:30.

9. Додаткова інформація: способи зв'язку для отримання додаткової інформації: Даниленко О.П., начальник служби, тел./факс (044)288-31-99 з процедурних питань, тел.(044)288-03-62 з технічних питань.

 

 

 

 

Додаток 4 до листа № 230

від 20.05.2016 р.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА

 Вимоги запиту цінових пропозицій Замовника

Перелік необхідних документів та інформації щодо відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі.

1. Документи Учасника

1.1.Реєстр документів, що входять до складу цінової пропозиції з нумерацією  сторінок (аркушів).

1.2. Пропозиція

1.3. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника (сторінка Пропозиції Учасника, яка має бути в Пропозиції Учасника наступною за Реєстром та пропозицією):

а) реквізити (адреса - юридична та фактична, електронна пошта, телефон, факс);

б) керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб;

в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).

г) дані щодо обслуговуючого банку (банків) та рахунків Учасника;

д) відомості про осіб (ПІБ, посада, контактний телефон), уповноважених представляти інтереси Учасника та які мають право підписувати юридичні документи щодо виконання  зобов’язань за результатами торгів.

1.4. Документ, що підтверджує повноваження керівника Учасника процедури закупівлі щодо підпису Договору про закупівлю (завірена копія виписки з протоколу засновників або наказу про призначення,  доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів).

1.5.Довіреність  на представника Учасника (посадову або службову), яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та підписувати документи, пов’язані з процедурою закупівлі.  

1.6. Довідка у довільній формі, підписана і завірена керівником, що підтверджує відповідність запропонованої продукції Учасника Технічному завданню Замовника. У разі подання пропозицій щодо еквівалентної продукції  у довідці необхідно зазначити основні технічні характеристики Товару, що підтверджують  відповідність продукції Учасника  вимогам Замовника.

2. Документи, що відповідають вимогам, встановленим статтею 17 Закону

№п/п

Вимоги статті 17

Учасник на виконання вимоги статті 17 повинен надати таку інформацію:

Переможець торгів на виконання вимоги 17 повинен додатково надати таку інформацію:

1

Відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, або зазначена юридична особа не має антикорупційної програми чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону; 

 

(пункт 11 ч. 1 ст. 17 Закону)

1) інформація в довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи учасника) та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;

2) інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності) щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до Закону, або інформація в довільній формі про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до Закону.

 

 

 

 

 

 

2) копія наказу (наказів) про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми юридичної особи, *.

* Зазначені документи переможець подає у випадку, якщо необхідність їх наявності та затвердження в переможця передбачена  ст. 62 Закону України «Про запобігання корупції». У разі,  якщо переможець відповідно до норм законодавства або переможець-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) переможця та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів.

2

Суб’єкта господарювання (учасника) протягом останніх трьох років було притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) (пункт 3 ч. 1 ст. 17 Закону)

Інформація в довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) учасника та завірений печаткою (у разі наявності) з посиланням на Зведені відомості про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України, розміщені на офіційному веб-порталі Антимонопольного комiтету України (www.amc.gov.ua) в розділі «Діяльність у сфері державних закупівель», в якій учасник підтверджує, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)

 

3

Фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 4 ч. 1 ст. 17 Закону)

Інформація в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку

Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданий територіальним структурним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України,  з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути виданий не раніше лютого 2016 року**

4

Службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 5 ч. 1 ст. 17 Закону)

Інформація в довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) учасника та завірена печаткою (за наявності) про те, що службова (посадова) особа  чи особи учасника, яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої (яких) не знято або не погашено у встановленому законом порядку

Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів) територіального структурного підрозділу Міністерства внутрішніх справ України з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває.

Зазначений документ надається на кожну уповноважену особу.

Документ повинен бути виданий не раніше лютого 2016 року**

5

Учасник має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (пункт 1 ч. 2 ст. 17 Закону)

Інформація в довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) учасника та завірена печаткою (за наявності) про те, що учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)

1.Свідоцтво платника ПДВ чи  Витяг з реєстру платника ПДВ або платника єдиного податку, завірений переможцем.

2.Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом  Державної фіскальної служби України, що є дійсною на дату подання документа**

6

Учасник не провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту (пункт 2 ч. 2 ст. 17 Закону)

 

Лист в довільній формі за підписом керівника (уповноваженої особи) учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про те, що  учасник провадить господарську діяльність у сфері, яка є предметом торгів,   з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац тощо) установчих документів (зазначити конкретні види  господарської діяльністі згідно з положеннями його статуту).

1. Копія довідки статистики ЄДРПОУ  та витяг чи виписка  з ЄДР  переможцязавірені підписом уповноваженої особи переможця та  печаткою (за наявності), з інформацією:

- про основні види господарської  діяльність  переможця ;

-про керівника переможця;

- про кінцевого бенефіціара  (власника)юридичної особи- переможця**

7

Учасник зареєстрований в офшорних зонах. Перелік офшорних зон встановлює Кабінет Міністрів України (пункт 3 ч. 2. ст. 17 Закону)

Інформація в довільній формі за  підписом керівника (уповноваженої особи) учасника та завірена печаткою (за наявності) з підтвердженням того, що він не зареєстрований в офшорних зонах.

 

Під час проведення процедури закупівлі всі документи (всі сторінки з текстом), що готуються Учасником, викладаються українською мовою та завіряються печатками*

Копії документів, які не завіряються нотаріально, мають бути завірені печаткою Учасника (не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки  згідно з чинним законодавством) з зазначенням «відповідає оригіналу», посади, дати та підпису уповноваженої особи учасника.

На оригіналах документів, виданих іншими органами підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі та відбитки печатки Учасника ставити не потрібно.

На підставі п.3 статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки  у пропозиціях учасників, що пов’язані з оформленням цінових пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.

Цінові пропозиції не відхиляються у таких випадках, наприклад:

- невідповідність нумерації сторінок переліку наданих документів;

- відмітку про засвідчення копії документа не складено відповідно до запиту замовника;

- невідповідність наданих документів у складі пропозиції ДСТУ 4163-2003 Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів;

- окремі сторінки пропозиції учасника процедури закупівлі не пронумеровані та не містять підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням посади, прізвища та ініціалів).

Усі пропозиції запиту цінових пропозицій, які відповідають  вимогам, встановленим статтею 17 Закону та за відсутності інших, передбачених Законом, підстав для їх відхилення, допускаються до оцінки.  Оцінка цінових пропозицій, які не було відхилено згідно з Законом, здійснюється  на основі єдиного критерію – Ціна.  Найбільш економічно вигідною визначається та  Цінова пропозиція,  у якої  Ціна без  ПДВ буде найменшою.

** Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про акцепт цінової пропозиції. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог запиту цінових пропозицій  в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 31 Закону.