Учаснику запиту цінових пропозицій

на закупівлю ламп розжарювання та газорозрядних

електричних, ламп дугових, (2лоти), код 27.40.1.

                                                                   (за списком)

Запрошення  учасникам

85      від 03.02.2015

 Державне підприємство «Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки» планує у 2015 році (березень-грудень) закупити лампи розжарювання та газорозрядні електричні, лампи дугові, (2лоти), код 27.40.1.  за ДК 016:2010 у відповідності до статті 36 Закону «Про здійснення державних закупівель».

З метою додержання вимог Закону надсилаємо Вам запит цінових пропозицій та просимо надати цінову пропозицію на зазначену продукцію у відповідності до наведеного в Додатку 1 опису продукції за формою (Додаток 2) з урахуванням вимог, зазначених  у нашому запиті (Додаток 3) та переліку необхідних документів, наведених у Додатку 4. 

Пропозиції просимо надати  до 11-00 24 лютого  2015 р. особисто або поштою. Відкриття пропозицій відбудеться  24 лютого 2015 р. об 11-30 за адресою вул. Пушкінська, 17, у каб. 53.

Додатково інформуємо, що оплата буде здійснюватися за фактом поставки окремих партій продукції (не рідше ніж раз у квартал). Ціни мають бути зазначені з урахуванням витрат на  виготовлення відповідного виробу, доставки товару за адресою замовника, а також податків, зборів та обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені.  Також у разі наявності імпортної складової  у вартості товару просимо надати розрахунок ціни на запропоновану продукцію. Усі інші умови юридичних взаємовідносин узгоджуються при підписанні договору згідно з чинним законодавством та цим листом.

Цінову пропозицію просимо надати у письмовій формі згідно з додатком 2 (за одним чи за двома лотами) за підписом уповноваженого керівника, прошиту, пронумеровану у запечатаному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки  учасника процедури закупівлі (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) . На конверті просимо зазначити повне найменування і місцезнаходження Замовника; назву предмета закупівлі відповідно до Запиту цінових пропозицій; повне найменування Учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), номер телефону, телефаксу та електронної адреси (за наявності), а також ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер);  зазначення ПІБ контактної особи та її телефон. Конверт просимо промаркірувати: «Не відкривати до початку розкриття Цінових пропозицій» (або вказати дату та час розкриття)

        Якщо конверт не запечатаний або не промаркірований у відповідності з вищенаведеними вимогами, Замовник не несе відповідальності за неправильне або передчасне відкриття Цінової пропозиції. 

Будемо вдячні за відповідь на наше звернення.

Додаток 1 -  технічне завдання (специфікація) на 1 арк.,

Додаток 2 -  форма пропозиції  на 1 арк.,

Додаток 3 -  запит цінових пропозицій на 1 арк.

Додаток 4 – перелік необхідних документів, які додаються до складу пропозиції.

 

З повагою,

Заступник генерального директора                                                     Б.Й.Рябін 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1 до листа №  85    від  03.02.2015 р.

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (специфікація)

 

Переможець торгів протягом 2015 року зобов’язується продати Театру за безготівковим розрахунком такі Товари:

1.      За лотом 1: всього 412 одиниць

2.      За лотом 2:  всього 3909 одиниць 

 

№ з/п

Тип лампи

Одиниця виміру

Кількість

 

Лот 1

 

 

 

Лампи до приладів постановочного освітлення

 

 

1

64756 CP/93 1200W - 220V, G-22 

од.

50

2

64747 CP/91  1000W - 220V, G-22 

од.

60

3

64721 CP/39 650W  – 220V, G-22 

од.

30

4

64702 галоген, линейн 400W

од.

20

5

64741  1000W – 230V, R7,5S

од.

20

6

64672 M/40 500W - 230V , GY-9,5 

од.

60

7

64788 CP/72 FTM 2000W - 230V, GY-16 

од.

30

8

HMI  - 1200W / DXS SFc 15,5

од.

3

9

HMI  - 575W / DXS 95V, VSI 

од.

5

10

4Ar XS 575/60 HSD 250W/80 GY 9,5

од.

5

11

HSR – 575/60, 575W  GX-9,5   10 x 1

од.

5

12

alu PAR64 NSP/EXC, CP-60-1000W

од.

24

13

93729 HPL 750W – 230V MD2P  

од.

50

14

93728 HPL 575W – 230V

од.

50

 

 Разом за Лотом 1

од.

412

 

Лот 2

 

 

 

Лампи для приладів інтер'єрного освітлення

 

 

 

Лампи розжарювання

 

 

1

36х40 Е27

од.

50

2

230х25Вт  Е27 матова Philips

од.

50

3

230х25Вт Е27 синя Philips

од.

50

4

230х40Вт Е27 матова Philips

од.

360

5

223х60Вт Е27 матова Philips

од.

360

6

230х75Вт Е27 матова Philips

од.

120

7

230х100Вт Е27матова Philips

од.

120

8

230х40Вт Е14 свеча матова Philips

од.

300

9

230х40Вт Е14 шар р-45 матова Philips

од.

50

10

230х40Вт Е27 т-45 SOFT матова Philips

од.

250

11

230х40Вт Е14 r50 3k Osram

од.

100

12

230х60Вт R63 3k Osram

од.

100

13

230х15Вт Е14

од.

10

14

230х60Вт Е27 Radium RH 60 A

од.

10

 

            Лампи  ртутні

 

 

15

PLS 9Вт  G23  Philips

од.

10

16

PLS  11Вт G23 Philips

од.

100

17

FLT 50/13Вт G13 Philips

од.

30

18

TLD 18/33 Вт G13 Philips

од.

100

19

TLD 36/54 Вт G13 Philips

од.

100

20

КЛ 9Вт УФ G23Ультрафіолет

од.

3

21

TL 6/8 Вт Ультрафіолет

од.

3

22

BLB T5/6 Вт Ультрафіолет

од.

3

23

TL 4/8 Вт F4 T5/BLB Ультрафіолет

од.

3

24

ДРЛ 125Вт Е27

од.

10

25

ДРЛ 250Вт Е27

од.

1

26

Osram Powerstar HQI 250 NSI E40

од.

5

27

ML 250Вт Е 40 бездросельна

од.

20

28

Powerton HPI N Plus 400Вт Е 40

од.

2

29

Powerton HPI N Plus 250Вт Е 40

од.

2

30

MHN-TD 150Вт/842 R-75

од.

5

31

TL 8 Вт/54

од.

5

 

         Лампи  галогенні

 

 

32

220Вх100Вт PRO R 75 Plasline або Philips

од.

10

33

220Вх150Вт PRO R 75 Plasline або Philips

од.

10

34

220ВХ300Вт PRO R 75 Plasline або Philips

од.

2

35

220Вх50Вт GV -10 (GZ 10) або Philips

од.

10

36

12х35Вт GV 5.3 О 51 або Philips

од.

10

 

          Енергозберігаючі лампи

 

 

37

230Вх30Вт Е27 Спіраль L 180мм

од.

15

38

230Вх18(20) Вт Е27 Спіраль L120-130мм

од.

200

39

230х15Вт Е27 Спіраль L 110-120мм

од.

200

40

230Вх18(20) Вт Е14 Спіраль L 115-125мм

од.

100

41

230Вх15Вт Е14 Спіраль L 115-125мм

од.

100

42

230Вх11Вт E 14 Спіраль L 70-103мм

од.

120

43

230Вх9Вт Е14 Спіраль L 70-103мм

од.

200

 

             Світлодіодні лампи

од.

 

44

STAR A40 E27 8Вт матова колір теплий білий

од.

200

45

STAR A60 E27 10Вт матова колір теплий білий

од.

200

46

STAR B40 E14 6,5Вт матова колір теплий білий

од.

200

 

 Разом за Лотом 2

од.

3909

 

УСЬОГО:

од.

4321

 

Остаточно виводиться ціна за одиницю товару, що зазначена у цьому технічному завданні, а також усієї пропозиції в цілому.

Закупівля необхідних Театру ламп буде здійснюватися за замовленнями театру по частинах, за окремими заявками.

 

Учасник вправі запропонувати будь – які інші лампи, еквівалентні тим, що наведені в табл. 1 і табл. 2 (з еквівалентними технічними характеристиками), однак, при виявленні невідповідності в процесі експлуатації придбаних ламп їх характеристик (кількість напрацьованих годин, число вмикань/вимкнень тощо) характеристикам наведених ламп, Учасник – Переможець (Постачальник) за власний кошт проводитиме заміну ламп на такі, що відповідають вимогам Замовника.

Звертаємо вашу увагу, що в Театрі трапляються стрибки напруги живлення, тому запропоновані лампи повинні працювати при робочому живленні 230 В.

За інших рівних умов перевага надаватиметься учаснику, який є виробником (сертифікованим постачальником) ламп найбільш відомого та визнаного типу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 2 до листа №85 від 03.02.2015 р.

Цінова пропозиція

Від: _____________________________________________________________

Кому: ДП «Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки», вул. Б. Хмельницького, 5, м. Київ, 01001.

Предмет закупівлі:    лампи розжарювання та газорозрядні електричні; лампи дугові, 2 лоти, код 27.40.1.

Вивчивши запрошення учасникам процедури запиту цінових пропозицій, одержання якого цим засвідчується, ми, що нижче підписалися, приймаємо та погоджуємось з усіма умовами процедури закупівлі та пропонуємо надати у 2015 році такі Товари  за _____ лотами (лотом) відповідно до запиту Театру  на загальну суму без ПДВ___________________________  (сума прописом)  гривень, ПДВ __________.

Загальна ціна пропозиції з ПДВ ___________________________(сума прописом) гривень

У тому числі:

Найменування  продукції (товару)

Одиниці виміру

Кількість

Ціна за одиницю, грн., з ПДВ

Загальна вартість, грн., з ПДВ

У тому числі:

 

 

 

 

За лотом 1.............................................................................................

За лотом 2..............................................................................................................

УСЬОГО

 

Ми зобов'язуємось у випадку акцепту нашої цінової пропозиції виконувати замовлення та постачати необхідну продукцію відповідно до умов, зазначених у запрошенні.

Ми згодні дотримуватись положень дійсної цінової пропозиції протягом 120 днів, починаючи з дати, установленої, як день розкриття цінових пропозицій. Ця цінова  пропозиція буде залишатися обов’язковою для нас і може бути прийнята в будь-який момент до закінчення зазначеного періоду.

До того часу, поки не буде підписано офіційного Договору про закупівлю, наша цінова пропозиція з Вашим письмовим акцептом будуть вважатися такими, що мають силу Договору між нами.

 

Датовано “___” ________________ 2015 р.

 

 Керівник_________    МП*       ___________       __________

[Посада]                       [Підпис]                       ПІБ          

 

*  -  не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством

 

Додаток 3 до листа №85

від 03.02.2015 р.

ЗАПИТ  ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

1. Замовник.

     1.1. Найменування: ДП «Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки»

     1.2. Код за ЄДРПОУ: 02224548.

     1.3. Місцезнаходження: вул. Б.Хмельницького, 5, м. Київ, 01001.

     1.4. Реєстраційний рахунок замовника: № 26001000027001 у ПАТ “Укрсоцбанк”, вул. Саксаганського, 14, м. Київ, 01033, Старокиївське відділення м. Києва, код банку 300023.

     1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, електронна адреса): Даниленко О.П., начальник служби, вул. Пушкінська 17, м. Київ, 044-288-31-99, odanylenko@ukr.net

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 260000,00 грн. (двісті шістдесят тисяч гривень, 00 коп.)

3. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.rusdram.com.ua.

4. Інформація про предмет закупівлі.

4.1. Найменування предмета закупівлі: код 27.40.1 Лампи розжарювання та газорозрядні електричні, лампи дугові (2 лоти).

4.2. Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), у тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: загальна кількість 4321 од., у тому числі:  Лот 1 – лампи для приладів постановочного освітлення 412 од., Лот 2 – лампи  для приладів інтер’єрного освітлення 3909 од.

4.3. Місце поставки товарів або надання послуг: м. Київ,
вул.Б.Хмельницького, 5.

4.4. Строк поставки товарів або надання послуг: З березня по грудень 2015 року.

5. Основні умови договору: відповідно до статті 40 Закону України «Про здійснення державних закупівель». Поставка буде здійснюватись окремими партіями протягом року, інші вимоги викладені в листі учасникам.

6. Строк дії цінових пропозицій: 120 днів.

7. Подання цінових пропозицій.

7.1. Місце та спосіб подання: м. Київ, вул. Пушкінська, 17, каб. 68,
вн.тел.40-73, особисто або поштою.

7.2. Строк: 24.02.2015 до 11:00. 

8. Розкриття цінових пропозицій.

8.1. Місце: м. Київ, вул. Пушкінська, 17,  каб. 53.

8.2. Дата: 24.02.2015

8.3. Час: 11:30.

9. Додаткова інформація: способи зв'язку для отримання додаткової інформації: тел./факс (044)288-31-99 з процедурних питань, тел.(044)288-03-62 щодо ламп постановочних, тел.(044)288-32-48 щодо ламп інтер’єрних.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4 до листа №85

від 03.02.2015 р.

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА

 Вимоги запиту цінових пропозицій Замовника

Перелік необхідних документів та інформації щодо відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі.

1. Документи Учасника

1.1.Реєстр документів, що входять до складу цінової пропозиції з визначенням сторінок (аркушів).

1.2. Пропозиція

1.3. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника (сторінка Пропозиції Учасника, яка має бути в Пропозиції Учасника наступною за Реєстром та пропозицією):

а) реквізити (адреса - юридична та фактична, електронна пошта, телефон, факс);

б) керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб;

в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).

г) дані щодо обслуговуючого банку (банків) та рахунків Учасника;

д) відомості про осіб (ПІБ, посада, контактний телефон), уповноважених представляти інтереси Учасника та які мають право підписувати юридичні документи щодо виконання  зобов’язань за результатами торгів.

1.4. Документ, що підтверджує повноваження керівника Учасника процедури закупівлі щодо підпису Договору про закупівлю (завірена копія виписки з протоколу засновників або наказу про призначення,  доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів).

1.5.Довіреність  на представника Учасника (посадову або службову), яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та підписувати документи, пов’язані з процедурою закупівлі.  

1.6. Довідка у довільній формі що підтверджує відповідність запропонованої продукції Учасника Технічному завданню Замовника. У разі подання пропозицій щодо еквівалентної продукції  у довідці необхідно зазначити основні технічні характеристики Товару, що підтверджують  відповідність продукції Учасника  вимогам Замовника.

2. Документи, що відповідають вимогам, встановленим статтею 17 Закону

2.1. На виконання п.1 ч.1. ст. 17 Закону Учасник надає Гарантійний лист у довільній формі щодо відсутності намірів  надання винагороди у будь-якій формі посадовій особі Замовника з метою впливу на прийняття рішення по визначенню переможці процедури закупівлі .

2.2 На виконання п.2 ч.1. ст. 17 Закону Учасник надає  Оригінал  документу виданого Головним управлінням юстиції Міністерства юстиції України, про відсутність службових (посадових) осіб Учасника, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (уповноважених на підпис Пропозиції запиту цінових пропозицій, підпис Договору про закупівлю, уповноважених бути присутніми на процедурі розкриття пропозицій та на підпис протоколу розкриття тощо), фізичну особу, яка є Учасником, в Єдиній базі даних осіб, які вчинили корупційні правопорушення, датований не раніше січня 2015 р.

Зазначений документ надається на кожну уповноважену особу.

2.3. На виконання п.3 ч.1. ст. 17 Закону Учасник  надає довідку у довільній формі, що Учасник протягом останніх трьох років не притягався до відповідальності за порушення у вигляді здійснення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються викривлення результатів торгів.

2.4. На виконання п.4 ч.1. ст. 17 Закону  Учасник надає  документ про те, що фізична особа, яка уповноважена Учасником – фізичною особою представляти її інтереси під час проведення процедури закупівлі (на підпис Пропозиції запиту цінових пропозицій, підпис Договору про закупівлю, уповноважених бути присутніми на процедурі розкриття пропозицій запиту цінових пропозицій та на підпис протоколу розкриття тощо) не була засуджена за злочин, здійснений в корисливих цілях, до кримінальної відповідальності не притягалась, засудженою (за кримінальними справами) не значиться та в розшуку не перебуває, датований не раніше січня 2015 р., виданий територіальним структурним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України.

 2.5. На виконання п.5 ч.1. ст. 17 Закону Учасник надає документ про те, що службова (посадова) особа учасника, яка уповноважена Учасником представляти її інтереси під час проведення процедури закупівлі (на підпис Пропозиції запиту цінових пропозицій, підпис Договору про закупівлю, уповноважених бути присутніми на процедурі розкриття пропозицій  запиту цінових пропозицій та на підпис протоколу розкриття тощо) не була засуджена за злочин, здійснений в корисливих цілях, до кримінальної відповідальності не притягалась, засудженою (за кримінальними справами) не значиться та в розшуку не перебуває, датований не раніше січня 2015 р., виданий територіальним структурним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України .

Зазначений документ надається на кожну уповноважену особу.

2.6. На виконання п.6 ч.1 ст. 17 Закону Учасник надає:

-  Довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про службових (посадових)  осіб Учасника, уповноважених здійснювати від імені Учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також членів сім’ї таких службових (посадових) осіб  у розумінні п. 19 ч.1 ст.1 Закону.

-   Довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про Учасника - фізичну особу та членів її сім’ї за наявності в них контролю за платником податків у розумінні п. 19 ч.1 ст.1 Закону.

2.7. На виконання п.7  ч.1  ст.17 Закону  Учасник надає документ, що підтверджує відсутність Учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, виданий не раніше січня 2015 року  Державним підприємством «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України чи його філією або територіальним органом Міністерства юстиції України.

2.8. На виконання п.1  ч.2  ст.17 Закону Учасник надає  оригінал або нотаріально завірену копію Довідки з територіальних органів податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків та зборів (обов'язкових платежів), дійсну на день розкриття пропозиції.

2.9. На виконання п. 2 ч.2 ст.17 Закону Учасник надає:

  - копію Статуту зі змінами (у разі їх наявності), або іншого установчого документу, завірену Учасником;

- оригінал (або копію завірену Учасником) Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, або копія свідоцтва про державну реєстрацію завірені Учасником.

- копія довідки з органів статистики ЄДРПОУ, завірена Учасником (за наявності).

2.10. На виконання п. 3 ч.2 ст.17 Закону Учасник надає оригінал (або копію завірену Учасником) Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. У Витягу повинна бути інформація про місцезнаходження реєстраційної справи (або місце проживання Учасника – фізичної особи – підприємця) для підтвердження, що Учасника не зареєстровано в офшорних зонах.

Усі пропозиції запиту цінових пропозицій, які відповідають  вимогам, встановленим статтею 17 Закону та за відсутності інших, передбачених Законом, підстав для їх відхилення, допускаються до оцінки.

3. Інші документи

3.1.  Копія довідки про взяття на облік платника податків (форма № 4-ОПП).

3.2. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податків ІПН (для юридичних осіб - платників ПДВ) або копія свідоцтва про сплату єдиного податку.  

Копії документів, які не завіряються нотаріально, мають бути завірені печаткою Учасника* з зазначенням «відповідає оригіналу», посади, дати та підпису уповноваженої особи учасника.

Під час проведення процедури закупівлі всі документи (всі сторінки з текстом), що готуються Учасником, викладаються українською мовою та завіряються печатками*.  У разі подання Учасником у складі Цінової пропозиції документів (оригіналів або їх копій, завірених Учасником), які було видано іншими установами (організаціями, підприємствами)  російською мовою, такі  документи можуть бути надані Учасником  без перекладу на українську мову.

На оригіналах документів, виданих іншими органами підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі та відбитки печатки Учасника ставити не потрібно.

*  -  не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки  згідно з чинним законодавством